[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vključevanje ustvarjalnega giba v vzgojno-izobraževalni proces podaljšanega bivanja

Nika Buček (2011) Vključevanje ustvarjalnega giba v vzgojno-izobraževalni proces podaljšanega bivanja. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (6Mb)

    Povzetek

    Diplomsko delo predstavlja, kako lahko učitelj vključuje metodo ustvarjalnega giba v vzgojno-izobraževalni proces podaljšanega bivanja in kako ta metoda vpliva na vsestranski razvoj otrok in učitelja. Teoretični del zajema opredelitev podaljšanega bivanja in ustvarjalnega giba, razvojne značilnosti prvošolcev, ustvarjalnost in motivacijo učencev ter učitelja kot pomembnega člena v povezovanju glavnih dveh vsebin. Raziskovalne hipoteze so zastavljene tako, da je z njimi moč preveriti, ali vključevanje ustvarjalnega giba omogoča utrjevanje in poglabljanje učne snovi, se motivacija ob različnih gibalnih aktivnostih poveča, ali metoda ustvarjalnega giba krepi medsebojne odnose v skupini in omogoča učencem improvizacijo in samostojno izražanje preko gibanja ter kako se ob takem načinu dela spremeni učitelj, njegov pogled na učence ter odnos do dela. V empiričnem delu je predstavljenih nekaj primerov iz prakse, ki sem jih izvajala v času sedemmesečne zaposlitve v podaljšanem bivanju. Analize primerov prikazujejo, ali so ob dejavnostih ustvarjalnega giba predvideni želeni dosežki uresničeni ali ne. Pripisana so tudi na novo ugotovljena spoznanja in ugotovitve. Moje dosedanje izkušnje in ugotovitve ob vključevanju ustvarjalnega giba v proces podaljšanega bivanja so me prepričale v vrsto pozitivnih učinkov te metode na učence in učitelja. Ti učinki se kažejo na otrokovem čustveno-socialnem, kognitivnem in psihomotoričnem področju. Opazne so razlike v medsebojnih odnosih, samopodobi, motivaciji za delo, razumevanju sprostitve ter učiteljevi empatičnosti, poznavanju in razumevanju učencev.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: ustvarjalni gib, podaljšano bivanje, ustvarjalnost, motivacija, gibalne dejavnosti, celostno učenje, učitelj podaljšanega bivanja
    Število strani: 90
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. Gordana SchmidtMentor
    pred. Vesna GeršakSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8936265)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 248
    Datum vnosa: 04 Okt 2011 13:22
    Zadnja sprememba: 04 Okt 2011 13:22
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/248

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa