[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Znanje dijakov srednje strokovne šole o volkovih

Ana Gril (2014) Znanje dijakov srednje strokovne šole o volkovih. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1335Kb)

    Povzetek

    Volk (Canis lupus) je največji predstavnik družine psov in drugi največji predstavnik plenilcev pri nas. Slovenska populacija volka je ena redkih avtohtonih populacij, ki so še ostale v Evropi. V preteklosti se je zaradi odstrela in neodgovornega ravnanja do volka njegova številčnost zelo zmanjšala. Danes pa je volk zaščiten s številnimi državnimi in mednarodnimi predpisi, konvencijami in direktivami. V diplomski nalogi smo želeli ugotovili, kakšno je znanje dijakov srednje strokovne šole o biologiji volka ter opredeliti pomen tega znanja. Želeli smo tudi ugotoviti, ali obstajajo razlike v znanju med dijakinjami in dijaki, med dijaki drugih in tretjih letnikov ter med dijaki z različnim uspehom pri predmetu biologije. Ugotovili smo, da sicer obstajajo statistično pomembne razlike v znanju biologije volka glede na omenjene kategorije, vendar te niso opazne. Ugotovili smo tudi, da dijakinje in dijaki na testu izkazujejo dobro znanje, ko preverjamo bolj splošna znanja. Na področju specifičnega znanja o volkovih pa so se odrezali slabše.Rezultati raziskave niso presenetljivi, saj ni pogojev, da bi se razlike v znanju, ki smo jih iskali, prikazale. Učni načrti za biologijo oz. naravoslovje namreč ne predvidevajo neposredne obravnave biologije volka. Zavedati pa se moramo, da je znanje na tem področju pomembno, saj dijaki s tem pridobijo na splošni razgledanosti, se zavedajo pomena volka v naravi in seznanijo z načini njegovega varovanja.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: volk, znanje, učni načrt, srednja šola
    Število strani: 35
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Iztok TomažičMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10231625)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2478
    Datum vnosa: 07 Okt 2014 14:02
    Zadnja sprememba: 07 Okt 2014 14:02
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2478

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa