[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Prepoznavanje in odkrivanje učnih težav pri slovenščini in matematiki: problemi, dileme in novi izzivi

Lidija Magajna (2014) Prepoznavanje in odkrivanje učnih težav pri slovenščini in matematiki: problemi, dileme in novi izzivi. V: Učne težave pri matematiki in slovenščini - izziv za učitelje in učence : zbornik prispevkov konference, 15. november 2013, Hotel Mons, Ljubljana. Zavod RS za šolstvo, Ljubljana, str. 12-14. ISBN 978-961-03-0253-7

[img] PDF
Download (126Kb)

    Povzetek

    Namen prispevka je analizirati nekatere ključne probleme, ki se pojavljajo pri prepoznavanju in odkrivanju učnih težav na področju slovenščine in matematike v osnovni šoli v okviru implementacije Petstopenjskega hierarhičnega modela prepoznavanja in pomoči učencem z učnimi težavami. Med najaktualnejše izzive na tem področju sodijo predvsem problemi diferencialnega diagnostičnega ocenjevanja, zgodnjega odkrivanja učnih težav na področju slovenščine in matematike ter razvoja pristopov diagnostičnega ocenjevanja za spremljanje in evalvacijo učinkovitosti intervencij.

    Tip vnosa: Del monografije
    Ključne besede: prepoznavanje in odkrivanje učnih težav, specifične učne težave, diferencialno ocenjevanje, učne, razlike
    Število strani: 187
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://www.zrss.si/pdf/UTMIS-zbornik-prispevkov-2014.pdfDrugo nahajališče
    http://cobiss5.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=10119241&fmt=11&lani=siDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za specialno in rehabilitacijsko pedagogiko > Katedra za logopedijo in surdopedagogiko
    ID vnosa: 2474
    Datum vnosa: 07 Okt 2014 07:35
    Zadnja sprememba: 07 Okt 2014 07:35
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2474

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa