[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Ozaveščenost učencev tretje triade osnovne šole o nevarnih odpadkih in strupenih snoveh

Andreja Osredkar (2014) Ozaveščenost učencev tretje triade osnovne šole o nevarnih odpadkih in strupenih snoveh. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2110Kb)

    Povzetek

    Sprememba celotnega učnega načrta za naravoslovje in biologijo je posegla tudi v teme vplivanja človeka na okolje, ki so zastopane v učnem načrtu osnovnošolskega izobraževanja. V učnem načrtu biologije in naravoslovja za osnovnošolsko izobraževanje iz leta 1998 so te vsebine razdrobljene v različne sklope. V šestem razredu so vplivi človeka na okolje zastopani v okviru antropogenih ekosistemov, v sedmem razredu pri naravnih ekosistemih (gozd, zrak), v osmem razredu pa so teme o vplivu človeka na okolje prepletene s temami ekologije. Ker pa se je učni načrt leta 2011 spremenil in nadgradil tudi na tem področju, bi rada preverila, ali je sprememba vplivala na učenčevo ozaveščenost o ravnanju z odpadki in nevarnimi snovmi, ki jih dnevno srečujejo. Namen diplomskega dela je bil preveriti splošno ozaveščenost učencev sedmih, osmih in devetih razredov o nevarnih odpadkih in strupenih snoveh. V diplomski nalogi nas je še zanimalo, katere vire informacij o nevarnih in strupenih snoveh bodo učenci navajali kot glavne. Rezultati naloge so pokazali, da so učenci o nevarnih odpadkih in strupenih snoveh primerno ozaveščeni. Sklepamo, da se lahko na podlagi obravnavanih okoljskih vsebin iz učnih načrtov ozaveščenost učencev še poveča. Rezultati kažejo, da imajo deklice o nevarnih odpadkih in strupenih snoveh več znanja kot dečki, vendar so razlike v znanju majhne. Kot glavna vira informacij o nevarnih odpadkih in strupenih snoveh so učenci navajali družino in šolo.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: znanje, nevarni odpadki, strupene snovi, ozaveščenost, pro-okoljsko ravnanje
    Število strani: 45
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Iztok TomažičMentor
    dr. Tatjana VidicSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10227529)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2468
    Datum vnosa: 06 Okt 2014 13:17
    Zadnja sprememba: 13 Nov 2015 17:50
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2468

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa