[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Uporaba sodobnih umetniških praks pri likovnem pouku v srednjih šolah

Jernej Pustoslemšek (2014) Uporaba sodobnih umetniških praks pri likovnem pouku v srednjih šolah. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (962Kb)

    Povzetek

    Sodobne likovne prakse je izraz s katerim poimenujemo poglavja sodobne umetnosti. Za sodobno umetnost je značilno, da se je oddaljila od tradicionalnih področij likovne umetnosti. Tudi pri umetnikih, ki še ustvarjajo v tradicionalnih področjih, slikarstvu, kiparstvu, grafiki, pogosto ugotovimo, da se vse tehnike med seboj prepletajo. Sodobna umetnost se je razširila na širše področje. Ukvarjati se je začela s sociologijo, politiko, filozofijo. Umetniški prostor se uveljavlja kot potencialni prostor ne le demokratičnega izražanja, ampak tudi udejanjanja stališč, potreb, volje, želja in predlogov posameznikov in skupin, ki imajo zaradi svojega marginalnega položaja znotraj obstoječih gospodarskih, političnih in družbenih okvirov globalnega kapitalizma malo možnosti za enakopravno in aktivno sodelovanje pri sprejemanju odločitev in s tem malo možnosti vplivanja na spremembe. Sodobne umetniške prakse nam omogočajo, da učence vzgajamo v kritične posameznike, ki imajo razvite sposobnosti moralnega razsojanja. Participatorna umetnost je že sama po sebe vzgojno-izobraževalna. Ko učenci participirajo v umetniškem projektu, nimajo le vloge, ki je igrana, ampak so dejansko vključeni in sodelujejo pri projektu.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: sodobna umetnost, likovna umetnost, srednja šola, participatorna umetnost, instalacija, multimedijska umetnost
    Število strani: 43
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    red. prof. mag. Črtomir FrelihMentor
    doc. dr. Beatriz Gabriela Tomšič ČerkezSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10223689)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2461
    Datum vnosa: 06 Okt 2014 07:17
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 14:54
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2461

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa