[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vloga grafičnega oblikovanja v tržni komunikaciji

Daša Praznik (2014) Vloga grafičnega oblikovanja v tržni komunikaciji. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2065Kb)

    Povzetek

    Urejena celostna grafična podoba je tisti del trženja, ki na naše poslovne partnerje, potrošnike naredi prvi vtis. Pravijo, da obleka naredi človeka in tako je tudi z grafičnim oblikovanjem ter trženjem. Uspešno grafično oblikovanje, uporaba vizualnih komunikacij nam omogoči komunikacijo, ki naš produkt predstavi publiki v umetniški luči in poskrbi za bolj topel odnos. Tega se tržno komuniciranje še kako dobro zaveda, saj povezanost z družbo in s tem kulturo pripelje do dobrih rezultatov in dosege ciljev. Dandanes, ko je konkurenca velika je potrebno uporabljati izvirne komunikacijske pristope, ki pristopijo na udaren način in se potrošnikom vtisnejo v spomin. Pomembno vlogo pa imajo vsekakor tudi spletna socialna omrežja, ki poskrbijo za lažji kontakt z večjo publiko. V diplomskem delu tako analiziram vlogo grafičnega oblikovanja in vizualnih komunikacij v sodobni tržni komunikaciji. Diplomsko delo sestavljajo trije deli: likovno-teoretični, likovno-praktični ter likovno-pedagoški del. V likovno-teoretičnem delu raziščem vlogo grafičnega oblikovanja in pomen vizualnih komunikacij v trženju. Predstavim pojem tržne komunikacije in kako prenesti sporočila publiki. Analiziram tudi vlogo socialnih omrežij (Kickstarter, Twitter, Facebook) pri tem. Na osnovi spoznanj strokovno-teoretičnega dela nato v likovno-praktičnem delu diplomskega dela s podjetjem Mednmleko sooblikujem 3D animirano risanko z naslovom Diego in prijatelji. Opišem način dela od začetne ideje, skic do izdelave končnega produkta in njegovega trženja, kjer predstavim tudi uporabo socialnih omrežij ter Kickstarterja. V likovno-pedagoškem delu diplomske naloge zasnujem učno uro na temo vloge grafičnega oblikovanja v tržni komunikaciji, kakršno bi izvedla na srednji šoli.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: trženje, komunikacija, vizualna komunikacija, grafično oblikovanje, oblikovanje, socialna omrežja
    Število strani: 40
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Jurij SelanMentor
    viš. pred. dr. Uršula PodobnikSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10221129)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2452
    Datum vnosa: 03 Okt 2014 14:28
    Zadnja sprememba: 13 Nov 2015 17:23
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2452

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa