[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Razvoj učenja z raziskovanjem na primeru toksikologije pri pouku naravoslovja

Lucija Lah (2014) Razvoj učenja z raziskovanjem na primeru toksikologije pri pouku naravoslovja. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (544Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu je predstavljen razvoj učenja z raziskovanjem na primeru toksikologije pri pouku naravoslovja. V teoretičnem delu je obravnavan pojem toksikologije, ki je razložen od kje izhaja, kaj razlaga in zakaj je pomembno, da se učenci seznanijo s to temo. Poleg toksikologije so predstavljeni še naravoslovni predmeti naravoslovje, biologija in gospodinjstvo. V teoretičnem delu je predstavljen tudi projekt PROFILES, ki poteka v več evropskih državah in deluje na tem, da bi se v šolah povečalo zanimanje za naravoslovne predmete preko raziskovalnih dejavnosti. V raziskovalnem delu so analizirani učni načrti in učbeniki za naravoslovne predmete po shemi ter analizirano kako bi toksikologijo lahko vključili v učne načrte teh predmetov. Analiza učbenikov bo opravljena na podlagi parametrov Devetak in Vogrinc. V zaključnem delu pa je priložen učni modul PROFILES, ki omogoča izvedbo učne ure z raziskovanjem na primeru naravoslovja v toksikologiji.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: toksikologija, naravoslovje, biologija, gospodinjstvo, PROFILES, učenje z raziskovanjem
    Število strani: 23
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Iztok DevetakMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10214985)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2451
    Datum vnosa: 03 Okt 2014 14:29
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 13:58
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2451

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa