[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Merski inštrument za ugotavljanje stopnje primernosti bodočih študentov za poklic učitelja tehnike

Jasna Kvenderc (2014) Merski inštrument za ugotavljanje stopnje primernosti bodočih študentov za poklic učitelja tehnike. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2353Kb)

    Povzetek

    Diplomsko delo je namenjeno bodočim študentom, ki se odločajo za poklic učitelja Tehnike v osnovni šoli. Z delom želimo prikazati in študentom približati zaželeni profil učitelja tehnike za ta profil neobhodne kompetence. Na Pedagoško fakulteto želimo v ta namen pritegniti dijake, ki jih tehnika zanima že daljši čas in so po možnosti za tehniko bodisi nadarjeni, talentirani bodisi visoko motivirani. Merskega inštrumenta, kateri bi ugotavljal stopnjo primernosti bodočih študentov za poklic učitelja tehnike v Sloveniji še ni, če že obstajajo ocenjevalne lestvice, ki identificirajo tehniško nadarjene učence, so le te – pomanjkljive. Poraja se vprašanje, kako potemtakem ugotoviti in odkriti učence, ki bodo potencialni kandidati za učitelja? V ta namen smo nanizali potrebne in zaželene kompetence učitelja tehnike, nato pa predlagali merski inštrument, ki ugotavlja stopnjo primernosti bodočih študentov za poklic učitelja tehnike, kateri se bo lahko izvajal bodisi na informativnem dnevu bodisi v vsakdanje namene. Merski inštrument je priloga k delu in je strokovno pojasnjen in utemeljen.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: tehniška kompetenca, Tehnika in tehnologija, nadarjenost ali talent, tehniško izobraževanje, merski inštrument
    Število strani: 73
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Janez JamšekMentor
    doc. dr. Stanislav AvsecSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10219081)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2447
    Datum vnosa: 03 Okt 2014 14:31
    Zadnja sprememba: 23 Feb 2016 11:33
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2447

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa