[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Pomen Goethejevega trikotnika za likovno izobraževanje

Urša Lesar (2014) Pomen Goethejevega trikotnika za likovno izobraževanje. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (3173Kb)

    Povzetek

    Barvni krogi so temeljni barvni modeli, ki imajo pomembno vlogo tudi v likovnem izobraževanju. Z barvnim krogom se učenci srečajo že v osnovni šoli, saj jim predstavlja osnovni model za kategorizacijo barv. Barvne kroge v barvni teoriji ločimo na likovne barvne kroge in fizikalne (znanstvene) barvne kroge. Eden izmed najbolj nazornih in sistematičnih likovnih barvnih krogov je Goethejev trikotnik. V diplomski nalogi zato raziščem njegov pomen za likovno izobraževanje. Problematika je členjena na dva dela: likovnoteoretičnega in likovnopedagoškega. V likovnoteoretičnem delu je raziskano zgodovinsko in likovno-teoretsko ozadje Goethejevega trikotnika. Omenjam pomembnejše zgodovinske osebe in dogodke, ki so vplivale na njegov nastanek. Nato analiziram likovno-teoretične problematike, ki jih sistematizira Goethejev trikotnik, in na osnovi teh oblikujem didaktična priporočila za njegovo uporabo v likovnem izobraževanju. Raziščem tudi vlogo Goethejevega trikotnika, ki jo ima trenutno v likovnem izobraževanju v osnovni šoli. V likovnopedagoškem delu s pisno pripravo zasnujem učno uro za 6. razred osnovne šole pri predmetu likovna umetnost na temo Goethejevega trikotnika, pri čemer dam poseben poudarek na terciarne barve.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: Goethejev trikotnik, barvni krog, primarne barve, sekundarne barve, terciarne barve
    Število strani: 57
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Jurij SelanMentor
    doc. dr. Beatriz Gabriela Tomšič ČerkezSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10213449)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2444
    Datum vnosa: 01 Okt 2014 12:20
    Zadnja sprememba: 01 Okt 2014 12:20
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2444

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa