[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Pogledi slovenskih in španskih študentk na izobraževanje za delo specialnih in rehabilitacijskih pedagoginj

Tanja Klavž (2014) Pogledi slovenskih in španskih študentk na izobraževanje za delo specialnih in rehabilitacijskih pedagoginj. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1043Kb)

    Povzetek

    Študijski programi za usposabljanje specialnih pedagoginj in specialnih pedagogov so v evropskih državah v zadnjih desetletjih bili deležni različno obsežnih sprememb in prestrukturiranj v skladu z v času in kraju aktualnimi koncepti znanosti. Pri tem je bil cilj preurejanj študijskih programov čim bolj optimalno in dotičnim konceptualnim usmeritvam ustrezno opremiti bodoče strokovnjake in strokovnjakinje za delo na tem področju ter prilagajanje ustrezne terminologije znanosti. Cilji raziskave se nanašajo na prikaz predstav študentov in študentk o izbranem študijskem področju in kasnejšem delu, in sicer z vidika posameznikov, ki so na začetku študija, tistih, ki študij zaključujejo in posameznikov, ki se na tem področju izobražujejo v Španiji. Obenem se med cilje tega dela umešča tudi želja bodočim študentom in študentkam specialne pedagogike na enem mestu prikazati značilnosti študija, delovne zahteve, vloge in naloge specialnega pedagoga in predstave že vpisanih študentk o izbranem študiju, poklicu. Ugotovili smo, da slovenske in španske študentke področje, ki je v različnih državah različno poimenovano, ne glede na to poimenovanje, opredeljujejo na enak način- smoter področja vidijo v delu z in za osebe s posebnimi potrebami. Večinoma se za vpis na študij odločajo iz podobnih razlogov, pri čemer izstopajo študentke iz Španije z motivom poglabljanja znanja, za kar pa lahko vzroke iščemo v zgradbi študijskega programa, na katerega vpliva družbeno-politična struktura okolja, v katerem živijo. Na podoben način študentke iz Slovenije in Španije doživljajo tudi študijski proces, s katerim so zadovoljne, kljub temu, da v študijskem programu identificirajo podobne vsebinsko-praktične primanjkljaje.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: študij specialne in rehabilitacijske pedagogike, Slovenija, Španija, vidiki in pogledi študentov in študentk
    Število strani: 86
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Janez JermanMentor
    dr. José Manuel Bautista VallejoSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10212681)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2441
    Datum vnosa: 01 Okt 2014 08:53
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 16:48
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2441

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa