[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Učenje športnega plesa preko ustvarjalnega giba

Staša Berkopec (2014) Učenje športnega plesa preko ustvarjalnega giba. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2065Kb)

    Povzetek

    Ples je nebesedna govorica telesa in ena izmed najstarejših umetnosti. Skozi čas se je razvijal v različne zvrsti, ena izmed teh je tudi športni ples, kamor sodijo latinskoameriški in standardni plesi. Omenjena zvrst plesa v osnovi teži k profesionalizmu in natančnosti ter v proces učenja ne vključuje veliko svobode gibalnega izražanja in prvinskosti. Diplomska naloga prikazuje vmesni model učenja športnega plesa, ki vključuje tako omenjeni profesionalni model in obenem tudi pedagoški model poučevanja te zvrsti plesa. V teoretičnem delu je prikazana prvinskost plesne umetnosti, ki ob primernem podajanju plesnih vsebin ponuja – poleg dodatne športne aktivnosti – tudi veliko mero zadovoljstva in ustvarjalnosti. Razložen je pomen razvijanja ustvarjalnosti že v zgodnjem otroštvu ter pomen sprostitve, v samem procesu pa je poudarjena vloga učitelja. V okviru Plesno-ustvarjalnih delavnic sem raziskovala vmesni model učenja športnega plesa, v katerega sem vključila metodo ustvarjalnega giba in s tem razvila proces učenja osnovnih korakov sambe in dunajskega valčka. Omenjena metoda ponuja otrokom ogromno svobode gibalnega izražanja, kar je v njih povzročilo neizmerno veselje ob ustvarjanju. Prav tako so očitno napredovali v motoričnih, emocionalnih in socialnih vrlinah. Skladno z njihovo pozitivnostjo, veseljem in napredkom pri gibalnem izražanju se je tekom procesa spreminjal tudi moj pogled na to vrsto poučevanja. Z introspekcijo in evalvacijami ur sem kot plesna pedagoginja prišla do novih spoznanj in veselja ob poučevanju.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: ustvarjalni gib, športni ples, vmesni model, umetnost, ustvarjalnost, celostni razvoj
    Število strani: 61
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. Gordana SchmidtMentor
    pred. Vesna GeršakSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10209865)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2439
    Datum vnosa: 30 Sep 2014 10:46
    Zadnja sprememba: 30 Sep 2014 10:46
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2439

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa