[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Knjižna, književna in knjižnična vzgoja v prvem triletju osnovne šole

Jana Medvešček (2014) Knjižna, književna in knjižnična vzgoja v prvem triletju osnovne šole. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (524Kb)

    Povzetek

    Preko knjižne, književne in knjižnične vzgoje, ki se med seboj dopolnjujejo, se v največjem obsegu razvija in spodbuja branje ter odnos do knjige. Zanimalo nas je, kako to počnejo učitelji v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju, ko so učenci najbolj dovzetni za njihov vpliv. Ni treba posebej poudarjati, kako pomembno je dobro branje za razvoj funkcionalno pismenega posameznika. V teoretičnem delu je predstavljeno začetno opismenjevanje in razvijanje bralne zmožnosti, značilnosti ter strategije branja umetnostnih in neumetnostnih besedil in bralna motivacija, ki je ključnega pomena, da bi se branja sploh lotili. Natančneje so v nadaljevanju predstavljeni še vsi trije tipi vzgoje – knjižna, književna in knjižnična. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, ali se učitelji v prvem triletju zavedajo pomena branja, razlik med branjem umetnostnih in neumetnostnih besedil, kako učence spodbujajo in motivirajo za branje ter kako in koliko pri tem vključujejo šolsko knjižnico.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: knjižna vzgoja, književna vzgoja, knjižnična vzgoja, branje
    Število strani: 66
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    red. prof. dr. Igor SaksidaMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10211657)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2435
    Datum vnosa: 30 Sep 2014 10:27
    Zadnja sprememba: 30 Sep 2014 10:27
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2435

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa