[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Neformalno vključevanje staršev v pouk gospodinjstva

Ana Arh (2014) Neformalno vključevanje staršev v pouk gospodinjstva. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (398Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu je prikazano neformalno vključevanje staršev v pouk gospodinjstva in ostale dejavnosti, ki potekajo v okviru tega predmeta. Gospodinjstvo je namreč predmet, katerega znanje je uporabno v vsakodnevnem življenju, zato bi bilo vanj smiselno vključiti tudi starše. V teoretičnem delu diplomske naloge je predstavljena zakonodaja na področju sodelovanja šole s starši in pri predmetu gospodinjstvo. Izpostavljene so neformalne oblike sodelovanja šole in staršev ter prednosti, ki jih takšno sodelovanje prinaša vsem udeleženim. Orisanih je tudi nekaj ovir, ki onemogočajo partnerski odnos med šolo in starši. Z empiričnim delom sem raziskala neformalno vključevanje staršev v pouk gospodinjstva in v ostale dejavnosti, ki potekajo v okviru tega predmeta. Glavni cilj raziskave je bil ugotoviti, ali učitelji gospodinjstva pri pouku oziroma v okviru tega predmeta uporabljajo neformalne oblike sodelovanja s starši, ali se neformalne oblike sodelovanja s starši pri pouku gospodinjstva večkrat pojavijo v petem ali šestem razredu ter ali jih uporabljajo več učitelji razrednega pouka ali učitelji gospodinjstva. Ugotovitve kažejo, da učitelji gospodinjstva v zelo majhni meri uporabljajo neformalne oblike sodelovanja s starši v povezavi s predmetom gospodinjstvo. Razlog temu je tudi strokovna neusposobljenost učiteljev, ki poučujejo gospodinjstvo. Strokovno nepoznavanje področja, ki ga učitelj poučuje je še ena izmed ovir, ki preprečuje kakovostno sodelovanje s starši.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: neformalno sodelovanje, gospodinjstvo, učitelji gospodinjstva, starši, ovire
    Število strani: 53
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tatjana DevjakMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10212169)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2433
    Datum vnosa: 01 Okt 2014 08:50
    Zadnja sprememba: 01 Okt 2014 08:50
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2433

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa