[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Analiza intervencij pri obravnavi otroka z odločbo usmerjanja

Saška Škrubej (2014) Analiza intervencij pri obravnavi otroka z odločbo usmerjanja. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (445Kb)

    Povzetek

    Po novem konceptu vzgoje in izobraževanja otrok s posebnimi potrebami, se otroci raznolikih potreb in specifik vključujejo v redne oblike vzgoje in izobraževanja, pri čemer potrebujejo določene prilagoditve in strokovno pomoč. Učitelji in strokovni delavci bi jim morali pri tem pomagati, kar pa ni lahka naloga, saj se pogosto ne čutijo dovolj usposobljene za to. Šolsko prakso še posebej vznemirja skupina otrok s ČVT; razlogi za njihove težave so raznoliki, težave pa slabo razumljene. Prav zato se v diplomski nalogi usmerjam v študijo primera učenca z učnimi težavami in vedenjsko problematiko, z usmeritvijo v primanjkljaje na posameznih področjih učenja. Empirični del zajema kvalitativno analizo štirih intervjujev in šolske dokumentacije, s čimer sem skušala dobiti vpogled v skladnost odločbe in individualiziranega programa, upoštevajoč prilagoditve pri pouku, v zaznavanje učenca in spremljanje procesa dela s strani učiteljev, strokovne delavke in učenca samega. Zanimal me je tudi morebitni napredek otroka ter sam potek evalvacije individualiziranega programa. Rezultati kažejo na skladnost dokumentacije s prilagoditvami pri pouku, kjer se učitelja in strokovna delavka poslužujejo predvsem prilagoditev, namenjenih otrokom s ČVT. Pri delu z njim strokovni delavci upoštevajo otrokove specifične potrebe in mu pomagajo na področjih, kjer potrebuje največ pomoči. Učenca obravnavajo timsko; glede na dolžino obravnave je pri otroku zaznan učni napredek, vedenje pa še vedno ostaja problem, s katerim se ne znajo ustrezno spoprijeti.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: šola, posebne potrebe, vedenjska problematika, učne težave, dodatna strokovna pomoč, individualiziran program
    Število strani: 51
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Jana Rapuš PavelMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10209353)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2432
    Datum vnosa: 30 Sep 2014 09:47
    Zadnja sprememba: 30 Sep 2014 09:47
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2432

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa