[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Timsko delo socialnega pedagoga z razrednikom pri oblikovanju pozitivne razredne klime

Natalija Kujavec (2014) Timsko delo socialnega pedagoga z razrednikom pri oblikovanju pozitivne razredne klime. Diplomsko delo.

[img] PDF
Download (425Kb)

    Povzetek

    Timsko delo med socialnim pedagogom in učiteljem-razrednikom je pomembna oblika dela, ki v šolski prostor vnaša pozitiven doprinos za vse, ki so neposredno udeleženi timskega dela. Timsko delo med socialnim pedagogom in učiteljem-razrednikom poteka skozi tri etape: timsko načrtovanje, timsko poučevanje in timsko evalvacijo. Za uvajanje timskega dela na osnovni šoli, socialni pedagog v vlogi svetovalne službe, potrebuje kompetence za socialno-pedagoško delovanje, ki pomembno vplivajo tako na timsko delo z učiteljem-razrednikom kot tudi na ostala področja njunega sodelovanja, ki so povezana predvsem z delom za razred in v razredu. Timsko delo socialnega pedagoga in učitelja-razrednika lahko pomembno vpliva na raziskovanje in spreminjanje razredne klime. Osrednji cilj diplomskega dela je bil raziskati timsko delo med socialnim pedagogom in razrednikom pri oblikovanju pozitivne razredne klime. V raziskovalnem delu sem s pomočjo kvalitativne analize vsebine dobila vpogled v to, katera področja sodelovanja identificirajo sodelujoči v študiji primera pri oblikovanju pozitivne razredne klime; na katerih drugih področjih lahko sodelujeta socialni pedagog in učitelj-razrednik; kako socialni pedagog in učitelj-razrednik načrtujeta, izvajata ter evalvirata timsko delo; s katerimi težavami sta se srečevali izvajalki programa pri njunem timskem delu ter kako sodelujoči socialni pedagoginji in učiteljica-razredničarka zaznavajo učinke socialno-pedagoških delavnic na razredno klimo. S pomočjo kvantitativne analize rezultatov pa sem s programom SPSS in uporabljenim statističnim t-preizkusom za odvisne vzorce dobila vpogled v stanje obstoječe razredne klime na začetku in na koncu šolskega leta med učenci. S pomočjo raziskave je bilo ugotovljeno, da vse tri akterke timskega dela zaznavajo timsko delo, kot pomembno obliko dela tako pri oblikovanju pozitivne razredne klime kot tudi na ostalih področjih njihovega timskega dela. Ugotovljeno je bilo, da so timsko načrtovale, timsko izvajale in timsko evalvirale. Izvajalki programa bi si želeli izvesti še timsko evalvacijo na koncu šolskega leta, za katero jim je zmanjkalo časa. Težave timskega dela se navezujejo predvsem na organizacijske Socialno-pedagoškim delavnicam vse tri pripisujejo učinke, ki naj bi vplivali na bolj pozitivno razredno klimo. Z rezultati vprašalnika dobimo vpogled v to, da učenci na koncu šolskega leta obstoječo razredno klimo zaznavajo bolj pozitivno kot na začetku šolskega leta.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: socialni pedagog, učitelj-razrednik, timsko delo, razredna klima, socialno-pedagoške delavnice
    Število strani: 53
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Alenka PolakMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10209097)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2431
    Datum vnosa: 30 Sep 2014 09:42
    Zadnja sprememba: 30 Sep 2014 09:42
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2431

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa