[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Prepoznavanje in pomnjenje vonjav ter dejavnosti za spodbujanje vonjalnih zaznav pri otrocih, starih 2-3 let

Karmen Hudoklin (2014) Prepoznavanje in pomnjenje vonjav ter dejavnosti za spodbujanje vonjalnih zaznav pri otrocih, starih 2-3 let. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (6Mb)

    Povzetek

    V predšolskem obdobju naj bi otroku bilo ponujenih čim več priložnosti za spodbudo vseh čutil. V diplomskem delu sem raziskovala, kako 2-3 let stari otroci prepoznavajo in pomnijo različne vonjave. Ugotavljala sem tudi, ali 2-3 let stari otroci z vohom prepoznavajo, katere vonjave pripadajo užitnim in katere neužitnim snovem. V raziskavo je bilo vključenih 12 otrok. Najprej sem raziskala, kako otroci prepoznavajo različne vonjave snovi z izrazitim vonjem (sivka, cimet, mandarina, zobna krema). Nato so sodelovali v dejavnostih, usmerjenih k spodbujanju voha. Po opravljenih dejavnostih sem ponovno raziskala prepoznavanje in pomnjenje različnih vonjav. Poleg tega pa sem tudi raziskala, ali 2-3 let stari otroci z vohom zaznavajo, katere vonjave pripadajo užitnim in katere neužitnim snovem. Rezultati so pokazali, da v začetku 2-3 let stari otroci večinoma niso prepoznavali ponujenih vonjav. Ob dejavnostih, v katerih smo spodbujali voh, pa so napredovali v prepoznavanju in pomnjenju vonjav. Ugotovitve pa kažejo tudi, da 2-3 let stari otroci z vohom ne prepoznajo, ali je neka snov užitna ali ne. Zaključujem, da je smiselno tako voh kot tudi druga čutila spodbujati že v starosti 2-3 let. Otroci se tako bolj zavedajo vseh svojih čutil, ki jim omogočajo odkrivanje sveta okoli njih.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: čutila, voh, spodbujanje čutil, aktivno učenje, predšolski otroci
    Število strani: 39
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    viš. pred. dr. Marjanca KosMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10208585)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2429
    Datum vnosa: 30 Sep 2014 09:33
    Zadnja sprememba: 30 Sep 2014 09:33
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2429

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa