[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Sodobne teme na področju edukacije II

Janez Vogrinc in Iztok Devetak (2014) Sodobne teme na področju edukacije II. Znanstvena monografija. Pedagoška fakulteta , Ljubljana.

[img]
Predogled
PDF
Download (8Mb)

    Povzetek

    V zadnjem obdobju se v Sloveniji na področju vzgoje in izobraževanja zelo pogosto uvajajo spremembe – vsaj na ravni zakonodaje in pravilnikov. Včasih nova sprememba nastane, še preden se prejšnja dobro vpelje v prakso in evalvira. Logično je, da se vzgojno -­‐ izobraževalni sistem odziva na družbene spremembe, a vsaka mora biti podprta z ustreznimi strokovn imi podlagami, temelječimi na empiričnih podatkih, mednarodnih primerjavah, teoretičnih izhodiščih itn. Zato je pomembno stalno preučevati polje edukacije, izvajati teoretične in empirične raziskave, predvsem pa je pomembno širšo strokovno javnost seznanja ti z ugotovitvami svojega raziskovalnega dela. Tudi če ni raziskava izpeljana na velikem, reprezentativnem vzorcu, je mogoče na majhnih vzorcih ali celo na posamičnih primerih priti do pomembnih spoznanj. Ta monografija z naslovom Sodobne teme na področju edukacije II vključuje štiriindvajset znanstvenih prispevkov, ki obravnavajo različna vsebinska področja edukacije in tudi različne ravni vzgojno -­‐ izobraževalnega sistema.

    Tip vnosa: Monografija (Znanstvena monografija)
    Ključne besede: Vzgoja, Zborniki, Izobraževanje, Zborniki, Pedagogika, Zborniki, pouk, pedagoška psihologija
    Število strani: 362
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://www.pef.uni-lj.si/fileadmin/Datoteke/CRSN/PhD/Sodobne_teme_na_podrocju_edukacije_II.pdfDrugo nahajališče
    http://cobiss6.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=99999&rid=275489024&fmt=11&lani=siDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za biologijo, kemijo in gospodinjstvo > Katedra za biologijo in kemijo
    Oddelek za temeljni pedagoški študij > Katedra za psihologijo
    ID vnosa: 2424
    Datum vnosa: 26 Sep 2014 14:21
    Zadnja sprememba: 26 Sep 2014 14:21
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2424

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa