[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Direktni pristop pri pouku matematike

Sara Arko (2014) Direktni pristop pri pouku matematike. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (666Kb)

    Povzetek

    V prvem delu diplomske naloge podajam primerjavo med direktnim in indirektnim pristopom poučevanja. V nadaljevanju se osredotočim na direktni pristop ter podrobneje opišem, na kaj moramo biti pozorni pri predstavitvi nove učne snovi pri direktnem pristopu. Ker je direktni pristop pri poučevanju matematike posebej učinkovit pri učno šibkejših učencih, namenjam poglavje opisu ključnih elementov, na katere moramo biti pozorni pri poučevanju matematike učno šibkejših otrok. Kot podkrepitev teoretičnega dela prilagam primer komentirane učne priprave z direktnim pristopom ter primer komentirane učne priprave z indirektnim pristopom. V empiričnem delu naloge predstavljam pilotsko raziskavo, s katero bom ugotavljala, ali so med učenci razlike glede priljubljenosti direktnega oziroma indirektnega načina poučevanja. Predvsem me bo zanimalo, ali se te razlike pojavijo glede na celotno skupino vprašanih in ali na priljubljenost vpliva način poučevanja, katerega so bili učenci deležni. Prav tako me bo zanimalo, ali je priljubljenost načina povezana z učno uspešnostjo učencev. Poleg priljubljenosti bom raziskovala tudi učni učinek posameznega pristopa. V raziskavi bom ugotavljala, ali učno šibkejši učenci res izkažejo boljše rezultate v znanju, če so bili deležni direktnega pristopa, in slabše v primeru indirektnega pristopa. Namen same pilotske raziskave pa je bil izdelava instrumentarija za raziskavo.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: direktni pristop, indirektni pristop, učiteljevo podajanje snovi, učna uspešnost učencev
    Število strani: 49
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Zlatan MagajnaMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10203209)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2416
    Datum vnosa: 25 Sep 2014 12:03
    Zadnja sprememba: 25 Sep 2014 12:03
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2416

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa