[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Učenje matematike v naravi

Katja Peterlin (2014) Učenje matematike v naravi. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2226Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu je obravnavano izvajanje matematičnih dejavnosti na prostem v povezavi z drugimi področji, predvsem z naravoslovjem. Naravno okolje lahko uporabimo kot učno okolje, ki je bogato z naravnim učnim materialom, kot so: gozdni plodovi, jesensko listje, cvetoči travnik, gozd kot celota, vodni viri itn. Predstavljenih je nekaj možnih načinov izvajanja dejavnosti v treh okoljih: na travniku, v gozdu in ob njem ter ob vodi. Pri načrtovanju sem se osredotočila na štiri matematične vsebine: odnosi in relacije, pri čemer sem bila posebej pozorna na relacijo »je enako«, vzorci, števila in štetje in razvrščanje. Dejavnosti sem načrtovala glede na ugotovljeno stanje pri posameznikih v skupini pred izvajanjem dejavnosti na prostem. Stanje sem ugotavljala s štirimi nalogami, ki jih je rešil vsak posameznik. Prvi del diplomskega dela zajame matematiko, kot je predstavljena v kurikulu za vrtce ter medpodročno povezovanje matematike z ostalimi področji. Teoretično pa je predstavljeno tudi učenje na prostem. V empiričnem delu diplomskega dela je predstavljenih šest dejavnosti, ki sem jih izvedla na prostem v vrtcu Sonček v Šmarjeti s starejšimi otroki. Ugotavljala sem, kako dejavnosti, izvedene na prostem, vplivajo na nivo usvojenega znanja pri posameznikih. Po končani izvedbi matematičnih dejavnosti na prostem sem preverila napredek pri posameznikih s pomočjo štirih nalog, ki jih je rešil vsak posameznik. Ugotovila sem, da je večina otrok pokazala napredek v znanju pri določenih matematičnih vsebinah.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: predšolski otrok, matematika, medpodročno povezovanje, učenje v naravi
    Število strani: 61
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tatjana Hodnik ČadežMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10204233)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2410
    Datum vnosa: 25 Sep 2014 11:57
    Zadnja sprememba: 25 Sep 2014 11:57
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2410

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa