[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Uporaba računalniškega programa »Postani matematični mojster« pri pouku matematike

Maja Klemenčič (2011) Uporaba računalniškega programa »Postani matematični mojster« pri pouku matematike. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (3172Kb)
    [img]
    Predogled
    PDF
    Download (1950Kb)
      [img] Drugo - Dodatna gradiva
      Download (383Kb)

        Povzetek

        Razvoj novih informacijsko – komunikacijskih tehnologij (IKT) je pomembno vplival na družbeno dogajanje. Spremembe je mogoče čutiti na vseh področjih našega življenja, tudi v šolstvu. Računalnik je postal nepogrešljiv del šolskega vsakdana, saj omogoča nove oblike in načine dela za učence in za učitelje ter tako bistveno prispeva h kakovosti in učinkovitosti pouka. V svojem diplomskem delu se bom osredotočila na uporabo računalnika pri pouku matematike. V teoretičnem delu bom predstavila zgodovinski pregled uporabe računalnika v izobraževanju, področja uporabe računalnika v izobraževanju, kakšni so učinki uporabe računalniške tehnologije pri učenju in poučevanju otrok, možnosti uporabe računalnika v šoli ter kako je potrebno računalniško delovno mesto prilagoditi otrokom, da ni nezaželenih posledic (nepravilne drže, obremenitve čutil in telesa). Navedla bom tudi prednosti in pomanjkljivosti uporabe računalnika pri pouku, opisala in analizirala nekaj slovenskih matematičnih izobraževalnih programov ter predstavila postopek izdelave računalniškega programa. Ker imajo učenci radi delo z računalnikom in so pogosto naveličani monotonega pouka, sem v želji, da bi spodbudila njihovo zanimanje za matematične vsebine, zasnovala računalniški izobraževalni program »Postani matematični mojster«, ki je predstavljen v empiričnem delu diplomskega dela. Program učencem omogoča utrjevanje matematičnih vsebin in izpopolnjevanje določenih spretnosti do avtomatizma na zanimiv in privlačen način. S pomočjo ankete, ki sem jo izvedla med učenci in učitelji, sem skušala ugotoviti prednosti in slabosti programa. Na osnovi raziskave pa sem oblikovala tudi možne smeri razvoja računalniškega programa, s katerimi bi lahko še povečala njegovo uporabno vrednost.

        Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
        Ključne besede: matematika, računalniški izobraževalni programi, uporaba računalnika pri pouku, utrjevanje znanja, informacijsko – komunikacijska tehnologija
        Število strani: 118
        Jezik vsebine: Slovenščina
        Mentor / Somentorji:
        Mentor / SomentorjiIDFunkcija
        izr. prof. dr. Tatjana Hodnik ČadežMentor
        doc. dr. Vida Manfreda KolarSomentor
        Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8912969)
        Ustanova: Univerza v Ljubljani
        Fakulteta: Pedagoška fakulteta
        ID vnosa: 241
        Datum vnosa: 04 Okt 2011 15:20
        Zadnja sprememba: 13 Nov 2015 15:11
        URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/241

        Akcije (potrebna je prijava)

        Pregled vnosa