[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Materialni in higienski pogoji pri pouku gibalno-špotnih dejavnosti v posebnem programu vzgoje in izobraževanja

Nataša Satler (2014) Materialni in higienski pogoji pri pouku gibalno-špotnih dejavnosti v posebnem programu vzgoje in izobraževanja. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2848Kb)

    Povzetek

    V magistrskem delu so predstavljena izhodišča za materialne in higienske pogoje pri pouku gibalno-športnih dejavnosti v osnovnih šolah, ki izvajajo Posebni program vzgoje in izobraževanja v Republiki Sloveniji, in glavne ugotovitve raziskav, ki so že bile narejene na tem področju. Podrobneje so opredeljeni minimalni priporočeni standardi in normativi za športne pripomočke ter opremo, ki so potrebni za pouk gibalno-športnih dejavnosti. V empiričnem delu tega dela so analizirani podatki o materialnih in higienskih pogojih pri pouku gibalno-športnih dejavnosti v 41 osnovnih šolah, iz celotne Slovenije, ki so v šolskem letu 2013/14 izvajale Posebni program vzgoje in izobraževanja. Podatke smo pridobili z vprašalniki o materialnih in higienskih pogojih pri pouku gibalno-športnih dejavnosti. Za pouk gibalno-športnih dejavnosti v osnovnih šolah, ki izvajajo Posebni program vzgoje in izobraževanja, imajo šole na razpolago različno število pokritih vadbenih prostorov, ki se zelo razlikujejo tako po velikosti kot tudi po opremljenosti. Večina šol ima za pouk gibalno-športnih dejavnosti zagotovljene minimalne prostorske pogoje. V veliki večini pokritih vadbenih površin so pogoji ustrezni, saj so izpolnjene zahteve o ustrezni osvetljenosti pokritih vadbenih površin, možnosti prezračevanja in zagotavljanju ustrezne varnosti učencev in strokovnih delavcev. Šole, vključene v raziskavo, v povprečju ne dosegajo minimalnega priporočenega števila športnih pripomočkov in vgrajene opreme. Higienski pogoji za učence so v večini primerni glede uporabe športne opreme in prostorov, namenjenih preoblačenju, manj primerni so pogoji za vzdrževanje osebne higiene po pouku gibalno-športnih dejavnosti. Higienski pogoji za strokovne delavce, ki izvajajo pouk gibalno-športnih dejavnosti, so v veliki večini ustrezni, ne pa optimalni. Strokovni delavci, ki poučujejo gibalno-športne dejavnosti, so v večini zadovoljni s prostori, kjer izvajajo gibalno-športne dejavnosti, z razpoložljivimi športnimi pripomočki, z možnostmi za higienske pogoje in z osebno športno opremo za pouk gibalno-športnih dejavnosti. Večina učiteljev je nezadovoljnih z razpoložljivo sodobno tehnologijo.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: posebni program vzgoje in izobraževanja, motnje v duševnem razvoju, gibalno-športna dejavnost, materialni pogoji, higienski pogoji, vadbeni prostor, športna oprema, športni pripomočki
    Število strani: 90
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tjaša FilipčičMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10191177)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2397
    Datum vnosa: 23 Sep 2014 13:49
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 14:16
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2397

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa