[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Pripovedovanje in pravljične ure v splošnih knjižnicah

Jasna Maček (2011) Pripovedovanje in pravljične ure v splošnih knjižnicah. Diplomska naloga.

[img]
Predogled
PDF
Download (446Kb)

    Povzetek

    Diplomsko delo se v prvem, teoretičnem delu nanaša na pripovedovanje. Najprej je opredeljena definicija pripovedovanja, poudarjene so njegove prednosti in pomanjkljivosti. Sledi zgodovinski oris pripovedovanja in njegov razvoj skozi leta, od kultur, ki še niso poznale pisave, do današnjega časa. Kasneje se razčleni na določene dejavnike. To so izbira besedila, izbira besedila glede na razvojno stopnjo poslušalcev, učinkovitost in način pripovedovanja. Opisani so tudi dejavniki pripovedovanja, kot so pripovedovalec, glas in ritem, prostor, slikovitost pripovedovanja, poslušalec. Sledijo bolj konkretni napotki, kako se pripraviti na pripovedovanje. Opisana sta pripovedovanje ob ilustracijah in pripovedovanje z lutko. V teoretičnem delu izvemo tudi, kakšen je pomen pravljičnih ur, komu so namenjene in kakšna naj bi bila njihova izvedba. V drugem, empiričnem delu se diplomska naloga usmeri na pravljične ure, katerih teoretična vsebina je podlaga za raziskavo. Predstavljena je raziskava, ki je vključevala petinštirideset splošnih knjižnic, v katerih izvajajo pravljične ure. Podatki so bili zbrani s pomočjo anketnega vprašalnika. Rezultati kažejo na to, da pravljične ure niso primerno zasnovane glede na stopnjo razvoja otrok, ki se jih udeležujejo. Prav tako kažejo na vprašljiv cilj, ki si ga zastavijo izvajalci, saj pri izvedbi časovno več časa namenijo drugim ustvarjalnim delavnicam kot posredovanju zgodbe.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomska naloga)
    Ključne besede: pripovedovanje, posredovanje zgodbe, pravljične ure, splošne knjižnice
    Število strani: 44
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    red. prof. dr. Milena Mileva BlažićMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8905545)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 239
    Datum vnosa: 04 Okt 2011 12:36
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 17:43
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/239

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa