[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Izbira primernih rastlin za obravnavo zgradbe stebla pri pouku naravoslovja v osnovni šoli

Bernarda Jamnik Zupančič (2014) Izbira primernih rastlin za obravnavo zgradbe stebla pri pouku naravoslovja v osnovni šoli. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1987Kb)

    Povzetek

    Tematski sklop Rastline je del učnega načrta za Naravoslovje v 6. razredu osnovne šole. Za učence je lahko še posebej zanimiv z vidika spoznavanja notranje zgradbe rastlinskih organov s pomočjo mikroskopiranja. V svoji diplomski nalogi sem se osredotočila na notranjo zgradbo stebla. Pri pregledu literature sem ugotovila, da je prišlo do pozitivnih sprememb v poučevanju zgradbe stebla, saj pred prenovo učnih načrtov leta 2011 notranja zgradba stebla ni bila med cilji poučevanja. Z novim učnim načrtom so prišli novi cilji in novi učbeniki, ki nekaj pozornosti posvetijo notranji zgradbi stebla. Da pa bi za učitelje pri tej temi postal pomemben pripomoček mikroskop in da ne bi vedno poučevali z istimi primeri rastlin, sem se odločila poiskati še nekaj rastlin, ki bi bile ustrezne za začetno poučevanje notranje zgradbe stebla. Zanimale so me vrste, ki so splošno razširjene po vsej Sloveniji in ki cvetijo v času šolskega leta. Nabirala sem jih v Ljubljani, v okolici Biotehniške fakultete kjer sem izdelala mikroskopske preparate stebel, jih pregledala pred mikroskopom in fotografirala. Pri pregledu in analizi fotografij sem potrdila svojo hipotezo: vsa stebla niso primerna za začetno poučevanje v osnovni šoli. Stebla, ki so primerna za poučevanje, morajo imeti kompaktno steblo, da učiteljem ne delajo težav pri pripravi večjega števila rezin, in morajo vsebovati vse osnovne strukture, o katerih se učijo učenci. Izmed 29 pregledanih stebel, je bilo primernih 10.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: osnovna šola, naravoslovje, enokaličnice, dvokaličnice, prečni prerez stebla
    Število strani: 35
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Simona Strgulc KrajšekMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10187593)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2388
    Datum vnosa: 23 Sep 2014 13:54
    Zadnja sprememba: 23 Sep 2014 13:54
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2388

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa