[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Strategije dela s socialno slabše prilagojenimi poduspešnimi nadarjenimi učenci

Maša Viršček (2014) Strategije dela s socialno slabše prilagojenimi poduspešnimi nadarjenimi učenci. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1597Kb)

    Povzetek

    V svojem diplomskem delu sem se posvetila populaciji socialno slabše prilagojenih poduspešnih nadarjenih osnovnošolcev in strategijam za delo z njimi. Te so namenjene razvoju in uresničevanju njihovih sposobnosti, tako na področju učnega uspeha kot tudi na področju njihovega delovanja v socialnem okolju. Primerne so tudi za učence, ki niso prepoznani kot nadarjeni, a imajo določene težave na področju socialnih interakcij. Razen splošne predstavitve strategij je opisana tudi njihova učinkovitost in namen uporabe. Nekatere so, vsaj glede na rezultate ankete, splošno še malo znane, a zato nič manj učinkovite. Empirični del je posvečen raziskavi o tem, kako omenjeno populacijo dojemajo učitelji in učiteljice slovenskih osnovnih šol ter kakšne strategije sami uporabljajo pri delu z njimi. Zanimalo me je tudi, v kolikšni meri se srečujejo s takimi učenci ter kako so pridobivali znanja za delo z njimi, če se sploh čutijo kompetentne za to. V spletni raziskavi je sodelovalo 95 osnovnošolskih učiteljev in učiteljic, ki so izpolnili anketo. Samo dva sta odgovorila, da jima termin socialno slabše prilagojenih poduspešnih nadarjenih ni razumljiv, v smislu, da si takega učenca ne znata predstavljati. Ostali so podali svoje videnje te populacije učencev. Učitelji bi želeli več znanj s tega področja, saj ga z obveznim izobraževnajem niso pridobili dovolj.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: nadarjeni učenci, poduspešnost, osnovna šola, slabša socialna prilagojenost, strategije dela z učenci, osnovnošolski učitelji
    Število strani: 37
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Mojca JuriševičMentor
    doc. dr. Nataša Zrim MartinjakSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10181193)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2383
    Datum vnosa: 22 Sep 2014 12:03
    Zadnja sprememba: 22 Sep 2014 12:03
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2383

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa