[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Dvorazsežni likovni prostor in živalski motiv

Nace Mirosavljević (2014) Dvorazsežni likovni prostor in živalski motiv. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (4062Kb)

    Povzetek

    V svojem diplomskem delu, ki sestoji iz treh delov, sem se poglabljal v snovanje prostora na ploskvi. Zanimali so me predvsem načini tvorjenja iluzije trodimenzionalnega prostora na dani podlagi. Izhodišče moje raziskave je predstavljala Butinova generativna shema likovnih prvin. Poleg tega sem se ukvajral z likovnimi spremenljivkami, globinskimi vodili oziroma prostorskimi ključi ter perspektivnim risanjem. Vsa omenjena področja sem združil v smiselno celoto znanja o ustvarjanju prostorske globine. V nadaljevanju teoretičnega dela sem opisal razvoj živalskega motiva skozi zgodovino umetnosti. Drugi, praktični del diplomskega dela predstavlja sintezo dveh osnovnih izhodišč: skozi proces lastne kreacije sem izdelal štiri slike in eno risbo, kjer je zajeta živalska motivika, nato pa omenjena dela tudi prostorsko analiziral. V tretjem, pedagoškem delu, sem si zastavil cilj, da preverim zastopanost različnih prostorskih pristopov pri učencih 9. razreda. Učence najvišjih razredov sem izbral zato, ker je njihovo znanje, izhajajoč iz učnega načrta, dovolj obširno, da lahko sami izberejo tehniko, ki jim je pri srcu. Nalogo so učenci realizirali z upoštevanjem poljubnega animalističnega motiva.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: prostor, dvodimenzionalna podlaga, iluzija, globina, oblika likovne prvine, likovne spremenljivke, prostorski ključi, perspektiva, živalski motiv, simbolika
    Število strani: 73
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    red. prof. mag. Črtomir FrelihMentor
    doc. dr. Beatriz Gabriela Tomšič ČerkezSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10181961)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2379
    Datum vnosa: 22 Sep 2014 11:31
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 14:52
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2379

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa