[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Poznavanje invazivnih tujerodnih vrst med učenci 7. in 9. razredov izbrane osnovne šole

Alenka Medved (2014) Poznavanje invazivnih tujerodnih vrst med učenci 7. in 9. razredov izbrane osnovne šole. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2390Kb)

    Povzetek

    nvazivne tujerodne vrste postajajo vse večja grožnja domorodnim vrstam, ekosistemom, gospodarstvu in zdravju ljudi. Za blažitev negativnih vplivov o problematiki invazivk je potrebno ozaveščati širšo javnost. Ena izmed možnosti je vpeljava problema v formalno izobraževanje že na stopnji osnovne šole. Namen diplomskega dela je ugotoviti, kakšen nivo predznanja o invazivnih tujerodnih vrstah imajo učenci 7. in 9. razredov osnovne šole. Posvetili smo se pregledu učnih načrtov Naravoslovja in Biologije ter nekaterih izbirnih predmetov, ki ju nadgrajujejo. S pomočjo anketiranja smo izvedli krajšo raziskavo o poznavanju invazivnih tujerodnih vrst med učenci 7. in 9. razredov. Pregled učnih načrtov je pokazal, da imajo učitelji možnost obravnave problematike v okviru že obstoječih ciljev tako pri Naravoslovju in Biologiji kot pri izbirnih predmetih. Ugotovili smo, da imajo učenci o tematiki tujerodnih invazivnih vrst nižje ravni znanja. To pomeni, da so zanje že slišali, vendar jih ne prepoznajo in jih težko ločijo od drugih vrst ter niso seznanjeni z njihovim vplivom na okolje. Razen v redkih primerih večje razlike v znanju med sedmošolci in devetošolci ni bilo.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: tujerodne vrste, invazivne tujerodne vrste, poznavanje invazivnih tujerodnih vrst, anketa, učni načrt, naravoslovje, biologija
    Število strani: 49
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Primož ZidarMentor
    asist. dr. Jelka StrgarSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10174025)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2365
    Datum vnosa: 18 Sep 2014 07:40
    Zadnja sprememba: 13 Nov 2015 17:30
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2365

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa