[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Razvoj učenja z raziskovanjem na primeru forenzike pri pouku naravoslovja

Ana Slanc (2014) Razvoj učenja z raziskovanjem na primeru forenzike pri pouku naravoslovja. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1931Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu je obravnavan razvoj učenja z raziskovanjem na primeru forenzike. V teoretičnem delu je opredeljen pojem učenja z raziskovanjem in primerjava s klasičnim poučevanjem, različne metode poučevanja, kot so: simulacija, terensko delo, projektno delo, demonstracija in eksperiment. Opisana je tudi igra vlog, skupinsko delo in oblikovanje skupin. Temu sledijo vsebine iz forenzike, ki jih lahko obravnavamo tudi v šoli kot del pouka ali kot naravoslovni dan: prstni odtisi, analiza las in vlaken, DNA kot dokazni material, krvna sled in snovi. V delu so bili analizirani učni načrti in učbeniki za biologijo, gospodinjstvo in naravoslovje. Namen je bil ugotoviti, ali je tema forenzika zastopana v učnih načrtih in učbenikih, kako bi razvili učne pristope za poučevanje forenzike v šoli ter možnosti medpredmetne povezave biologije, gospodinjstva in naravoslovja, kadar poučujemo forenzične vsebine v osnovni šoli. Razvit je bil eksperiment z naslovom »Kako odkrijemo prstni odtis?« v modulu PROFILES (Učiteljeva refleksija o raziskovalnem učenju in izobraževanju z naravoslovjem), ki je projekt 7. evropskega okvirnega programa in je namenjen poučevanju in učenju naravoslovnih predmetov na osnovi družbeno-naravoslovnega konteksta z raziskovanjem.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: učenje z raziskovanjem, forenzika, projekt PROFILES
    Število strani: 30
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Iztok DevetakMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10173257)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2362
    Datum vnosa: 18 Sep 2014 08:22
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 13:57
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2362

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa