[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Zaznavni stili in učne strategije študentov računalništva, matematike in razrednega pouka

Tamara Mršol (2014) Zaznavni stili in učne strategije študentov računalništva, matematike in razrednega pouka. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1973Kb)

    Povzetek

    Vsak izmed nas uči na sebi lasten in edinstven način, npr. uporablja različne učne strategije in tehnike. Nekateri se raje učijo ob glasbi ali s premikanjem po prostoru, drugi si izdelujejo zapiske ali miselne vzorce, tretji pa si podčrtujejo glavne besede. Dejavnikov, ki pripomorejo k uspešnemu učenju je veliko - od motivacije do učnih pristopov. V tem diplomskem delu se bomo osredotočili predvsem na dva dejavnika učenja in sicer bomo predstavili kognitivne stile in različne delitve le-teh. Vsako vrsto bomo na kratko predstavili, saj so vsi pomembni pri našem učenju. Predvsem pa se bomo posvetili stilom zaznavanja. Poleg njih bomo predstavili še učne strategije, kajti z njimi lahko dosežemo hitrejšo zapomnitev. Cilj diplomskega dela je bil ugotoviti, kateri zaznavni stili prevladujejo med študenti in kakšne učne strategije uporabljajo študenti Pedagoške fakultete Ljubljani iz več študijskih smeri in različnih letnikov. Raziskava je pokazala, da noben izmed zaznavnih stilov izrazito ne izstopa, je pa res največ študentov s kombiniranim zaznavnim stilom. Ugotovili smo tudi, da študenti izrazito ne uporabljajo določene učne strategije. Rezultati pa so pokazali, da sta dve izmed njih dokaj redko uporabljeni. Zanimalo nas je tudi, ali se učne strategije študentov in uporaba le-teh razlikuje glede na spol, smer študija in starost. Ugotovili smo, da med študenti uporaba učnih strategij ni odvisna od teh treh dejavnikov. Nenazadnje smo v diplomskem delu smo potrdili pet izmed šestih hipotez, zato bi lahko sklepali, da nihče izmed študentov ne sprejema informacij na le en način, ampak ima vsak svoj edinstven način.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: kognitivni stili, zaznavni stili, učne strategije
    Število strani: 77
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Alenka PolakMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10159945)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2352
    Datum vnosa: 09 Sep 2014 08:47
    Zadnja sprememba: 09 Sep 2014 08:47
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2352

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa