[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Strategije raziskovanja in poučevanja pismenosti

Tomaž Petek (2012) Strategije raziskovanja in poučevanja pismenosti. Šolsko polje : revija za teorijo in raziskave vzgoje in izobraževanja, 23 (3/4). str. 199-220. ISSN 1581-6036

[img] PDF
Download (282Kb)

    Povzetek

    Prispevek je teoretična razprava o strategijah raziskovanja in poučevanja pismenosti s poudarkom na bralni pismenosti. Namenjen je predvsem učiteljem, ki poučujejo v razredu. Prikazani so modeli usvajanja branja, ki omogočajo uresničevanje bralne pismenosti, velika pozornost pa je namenjena ocenjevanju bralnega razumevanja učencev (cilji ocenjevanja branja, ocenjevanje branja na krajevni in državni ravni ter različne prilagoditve, merila za prepoznavanje bralnih motenj, ocenjevanje branja, ki nam pomaga pri poučevanju, merjenje znanja na osnovi učnega načrta …). Ker sta branje in pisanje dve neposredno povezani sporazumevalni dejavnosti, je na konkretnem modelu prikazano povezovanje branja in pisanja, nakazana pa je tudi neposredna povezava s prakso na modelu za ocenjevanje CLAS-Plus, ki smo ga prilagodili slovenskemu vzgojno-izobraževalnemu sistemu.

    Tip vnosa: Članek
    Ključne besede: bralna pismenost, raziskovanje pismenosti, poučevanje, pismenosti, modeli branja, ocenjevanje
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-KNIJ837BDrugo nahajališče
    http://cobiss5.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=99999&rid=2514775&fmt=11&lani=siDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za predšolsko vzgojo
    ID vnosa: 2348
    Datum vnosa: 08 Sep 2014 12:29
    Zadnja sprememba: 08 Sep 2014 12:29
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2348

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa