[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Stališča staršev in učencev do poučevanja in učenja tujega jezika v prvem razredu OŠ

Dora Hočevar Jelovčan (2014) Stališča staršev in učencev do poučevanja in učenja tujega jezika v prvem razredu OŠ. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1878Kb)

    Povzetek

    V teoretičnem delu diplomske naloge so predstavljene potrebe po učenju tujih jezikov, razvojne značilnosti mlajših učencev ter razlogi za poučevanje tujega jezika na začetni stopnji šolanja. V šolskem letu 2012/13 sem na izbrani šoli poučevala tri razrede prvošolcev, ki jim je bila angleščina ponujena s strani šole kot nadstandardni program. Pouk je temeljil na vsebinskemu pristopu, kateri povezuje pouk tujega jezika z drugimi predmeti v predmetniku šole. V empiričnem delu diplomske naloge ugotavljam, da so učenci motivirani za pouk in večinoma radi obiskujejo interesno dejavnost. Največ anketiranih staršev (53 %) meni, da bi se morali učenci obvezno učiti tuji jezik v prvem razredu, dobra četrtina (26,6 %) pa jih meni, da bi bilo potrebno začeti že v vrtcu. Ugotovila sem, da se mnenja staršev glede zgodnjega poučevanja tujega jezika razlikujejo glede na stopnjo njihove izobrazbe. Glede na podane rezultate ugotavljam, da so bili starši večinsko (98 %) zadovoljni s ponudbo in izvedbo programa, ki je vsaj delno upravičil njihova pričakovanja in tako povzemam, da so bili uporabljeni didaktični pristopi ustrezni ter program izveden uspešno.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: tuji jezik, zgodnje poučevanje, motivacija, razvojne značilnosti, didaktični pristopi, vloga učitelja, vloga staršev
    Število strani: 86
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    asist. dr. Mateja Dagarin FojkarMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10145353)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2332
    Datum vnosa: 28 Avg 2014 10:11
    Zadnja sprememba: 28 Avg 2014 10:11
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2332

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa