[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Spoznavanje življenja čebel z aktivnim učenjem na predšolski stopnji

Polona Meljo (2014) Spoznavanje življenja čebel z aktivnim učenjem na predšolski stopnji. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1756Kb)

    Povzetek

    Ker imamo v vrtcu vsako leto meseca novembra »tradicionalni slovenski zajtrk«, ki vsebuje tudi med, sem to priložnost izkoristila za raziskovanje življenja čebel. Menim, da je pomembno, da otroci spoznajo, da je čebela za življenje človeka pomembna ne samo z vidika čebeljih pridelkov, temveč predvsem zaradi njene ekološke vloge, ki jo ima kot opraševalka rastlin. Otroci so preko aktivnega učenja in njihove lastne aktivnosti spoznali pomen čebele v naravi, kako nastane med in za kaj vse ga lahko uporabimo. Moja naloga je temeljila na raziskovalnem delu v sodelovanju z otroki, ki so preko pogovora o čebelah in medu izražali svoja mnenja in domneve. Tako so ob različnih aktivnostih pridobivali novo znanje in nove besede, hkrati pa spoznavali različne razsežnosti okolja in narave, v kateri živijo. Pri empiričnem delu diplomskega dela sem uporabila metodo zaprtega tipa raziskovanja in otrokom omogočila, da so sami, z aktivnim učenjem iskali rešitve problemov in ob tem spoznavali značilnosti življenja čebel. Ozavestili smo pomen čebele v naravi in za človeka in ob tem razvijali naklonjen, spoštljiv in odgovoren odnos do narave. Otroci so med različnimi dejavnostmi zelo lepo sodelovali, si med seboj pomagali in se ob tem počutili zelo pomembne. Pri načrtovanju, raziskovanju in idejah za delo so bili izvirni in ustvarjalni. Ob različnih aktivnostih so pridobivali novo znanje in nove besede, hkrati pa spoznavali različne razsežnosti okolja, v katerem živijo. Pomembno se mi zdi, da vzgojitelji ozavestimo, da je treba že predšolskim otrokom omogočiti, da se ukvarjajo s problemi, ki jih zanimajo in izvirajo iz njihovih poskusov, razumeti svet. Otroci morajo biti aktivni posamezniki, ki konstruirajo lastno znanje o svetu, ob tem pa so zelo pomembne tudi socialne izkušnje, ki vključujejo smiselne interakcije med otroki in odraslimi.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: predšolski otrok, aktivno učenje, raziskovanje, življenje čebel, narava
    Število strani: 51
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Barbara BajdMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10145097)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2325
    Datum vnosa: 26 Avg 2014 07:23
    Zadnja sprememba: 26 Avg 2014 07:23
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2325

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa