[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Aktivno preživljnje prostega časa otrok v družbi staršev

Maja Bavdek (2014) Aktivno preživljnje prostega časa otrok v družbi staršev. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1351Kb)

    Povzetek

    V literaturi ne obstaja enotna opredelitev prostega časa, se pa večina avtorjev strinja, da prosti čas zajema dejavnosti, ki so zunaj družinskih, družbenih, šolskih in poklicnih obveznosti. Prosti čas je zelo pomemben. Način preživljanja prostega časa, namreč, vpliva na razvoj osebnosti, sposobnosti, znanja, socialnih veščin, prav tako pa vpliva na odnose do drugih ljudi. V prostem času se tako lahko učimo stvari, ki nas zanimajo, se zabavamo, sprostimo, naberemo nove moči, da se lažje spopadamo z vsakodnevnimi obveznostmi. V teoretičnem delu sem tako natančno opredelila prosti čas, izpostavila njegov pomen in funkcije, opisala načela in dejavnosti prostega časa ter dimenzije kvalitetnega preživljanja prostega časa. Vključila sem tudi dejavnike prostega časa in pomen vzgoje za prosti čas, saj se diplomsko delo nanaša na aktivno preživljanje prostega časa otrok v družbi staršev. V empiričnem delu, sem s pomočjo anketnega vprašalnika, poiskala odgovore na vprašanja, kaj je za otroke prosti čas, koliko ga imajo, kako, kje in s kom ga preživljajo, in predvsem, koliko in kako ga preživljajo v družbi staršev. Polovica otrok meni, da ima ravno prav prostega časa, največ prostega časa preživijo v družbi prijateljev in v zaprtih prostorih. S starši se večina otrok največ druži med vikendom. Skupaj se ukvarjajo s športom, skupaj gredo po nakupih, na izlet ali sprehod, skupaj gledajo TV in se veliko pogovarjajo. S starši se po večini otroci dobro razumejo in se v stiski najprej obrnejo na njih. 40 % anketiranih otrok si želi več prostega časa preživeti s starši.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: prosti čas, otroci, starši
    Število strani: 68
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Verena KochMentor
    asist. dr. Francka Lovšin KozinaSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10137161)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta, Biotehniška fakulteta
    ID vnosa: 2321
    Datum vnosa: 21 Avg 2014 07:59
    Zadnja sprememba: 21 Avg 2014 07:59
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2321

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa