[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Priprava pedagoške delavnice v muzeju za predšolske otroke

Nika Bregar (2014) Priprava pedagoške delavnice v muzeju za predšolske otroke. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (158Mb)

    Povzetek

    Muzeji so kompleksna in bogata okolja, kjer lahko obiskovalci dobijo edinstvene izkušnje. Preko medpodročnega povezovanja, otrok v muzeju vstopa v svet zgodovine in s tem pridobiva vpogled v družbo, se seznanja z drugimi kulturami, tradicijami, praznovanji, načini življenja in tako razvija socialne veščine. V prvem delu diplomskega dela se bomo seznanili s teoretičnimi dejstvi, ki zadevajo muzej. Predstavljeni so muzeji na splošno, muzejska pedagogika in muzejski pedagogi, ki so ključnega pomena, da se pedagogika v muzeju razvija. Zapisane so metode in oblike dela ter različni pristopi k izobraževalnemu delu, ki so pomembni pri učenju v muzeju. V ospredju je predvsem izkušenjsko učenje s “hands-on” pristopom. To znanje je bilo uporabljeno za pripravo pedagoške delavnice v muzeju. V sodelovanju z Mestnim muzejem Ljubljana smo pripravili delavnico, ki je primerna za predšolske otroke. S primerom dobre prakse želimo prikazati pozitivne lastnosti delavnice vzgojiteljicam in vzgojiteljem, ter jih spodbuditi k obisku v muzej. V drugem delu je v ospredju opazovanje doživljanja otrok, uspešnost izkušenjskega učenja in pozitivni vplivi kulturnih ustanov na otrokovo ozaveščanje kulturne dediščine.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: kurikulum za vrtce, muzej, muzejska pedagogika, izkušenjsko učenje, delavnica za predšolske otroke
    Število strani: 52
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tatjana DevjakMentor
    asist. dr. Sanja BerčnikSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10141001)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2317
    Datum vnosa: 21 Avg 2014 07:12
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 13:50
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2317

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa