[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Ustvarjanje spodbudnega učnega okolja za jezikovno nadarjene otroke v vrtcu

Dominika Štular (2014) Ustvarjanje spodbudnega učnega okolja za jezikovno nadarjene otroke v vrtcu. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (683Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu sem raziskala, kako starši in vzgojitelji predšolskih otrok, ki so v stiku z nadarjenimi otroki, pri teh opažajo nadarjenost. Poleg tega sem raziskala, v katerem starostnem obdobju najpogosteje opažajo otrokovo nadarjenost. Kot drugi ključni dejavnik pa sem raziskala, ali starši doma z otrokom izvajajo določene dejavnosti, ki jih z njim izvaja vzgojiteljica v vrtcu ter v kolikšni meri. V teoretičnem delu sem opredelila razliko med nadarjenostjo in inteligentnostjo, predstavila Gardnerjevo teorijo mnogoterih inteligentnosti ter kritike omenjene teorije. V nadaljevanju sem se osredotočila na vplive NTC-sistema učenja in konstruktivizma na otrokov govorni razvoj. Nadarjenost sem predstavila tudi v povezavi z nacionalnima dokumentoma – Kurikulumom za vrtce (1999) in Belo knjigo o vzgoji in izobraževanju v Republiki Sloveniji (2011) ter na koncu predstavila nekaj dejavnosti za nadarjene otroke na različnih področjih. V vrtcih, kjer sem izvedla anketo, tako vzgojitelji kot starši sodelujejo med seboj in pri svojem stiku z otrokom izhajajo iz NTC-sistema učenja, vzgojitelji pa se opirajo tudi na Kurikulum za vrtce. Oboji, tako starši kot vzgojitelji, pa z otrokom izvajajo dejavnosti, ki spodbujajo različna področja in izhajajo iz otrokovih močnih področij. Dejavnosti, ki jih starši izvajajo doma skupaj z otroki, pozitivno prispevajo k razvijanju potencialov v predšolskem obdobju.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: nadarjeni otroci, NTC-sistem učenja, Kurikulum za vrtce, Gardnerjeva teorija inteligentnosti, področja dejavnosti, jezik
    Število strani: 78
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Darija SkubicMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10136649)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2312
    Datum vnosa: 19 Avg 2014 08:51
    Zadnja sprememba: 19 Avg 2014 08:51
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2312

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa