[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Program razvijanja vzdržljivosti učencev z lažjo motnjo v duševnem razvoju

Katja Rožman (2014) Program razvijanja vzdržljivosti učencev z lažjo motnjo v duševnem razvoju. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1153Kb)

    Povzetek

    Gibalne sposobnosti učencev z lažjo motnjo v duševnem razvoju lahko spremljamo in vrednotimo s pomočjo športno-vzgojnega kartona, ki se vsako leto izvaja na šolah s prilagojenim programom. S športno-vzgojnim kartonom spremljamo in vrednotimo tudi vzdržljivost, ki jo uvrščamo med funkcionalne sposobnosti. V diplomskem delu smo želeli ugotoviti, kakšna je vzdržljivost med izbrano skupino šestih učencev in šestih učenk z lažjo motnjo v duševnem razvoju, ki smo jo merili s tekom na 600 m. Eksperimentalna skupina treh učencev in treh učenk je sodelovala v 6-tedenskem programu, kjer smo dvakrat tedensko razvijali vzdržljivosti, trije učenci in tri učenke pa pri vadbi niso sodelovali. Ugotovili smo, da izbrani učenci Podravske regije z LMDR niso dosegli slabših rezultatov na področju vzdržljivosti v primerjavi s povprečnimi vrednostmi učencev iste kronološke starosti brez LMDR. Štiri deklice z LMDR so dosegle celo boljše rezultate kot deklice brez LMDR iste kronološke starosti. Vsi izbrani učenci z LMDR, ki so bili vključeni v 6-tedenski program za razvoj vzdržljivosti, so izboljšali svoje rezultate lanskoletnih meritev. Pričakovali smo, da bodo vsi učenci in učenke v eksperimentalni skupini napredovali bolj kot učenci v kontrolni skupini, kar pa se ni zgodilo, zato smo to hipotezo zavrnili.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: vzdržljivost, tek na 600 m, športno-vzgojni karton, motnje v duševnem razvoju, nižji izobrazbeni standard
    Število strani: 61
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tjaša FilipčičMentor
    asist. Jerneja TerčonSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10125385)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2310
    Datum vnosa: 19 Avg 2014 08:49
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 14:13
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2310

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa