[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Načrtovanje in organizacija učnega procesa pri likovni vzgoji v osnovni šoli

Nives Jakopin (2011) Načrtovanje in organizacija učnega procesa pri likovni vzgoji v osnovni šoli. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1904Kb)

    Povzetek

    Načrtovanje in organizacija katerega koli učnega procesa je zahtevno delo. Navezuje se tako na s strani države predpisane učne načrte kot tudi na delo posamezne šole in njeno lokalno skupnost. V kakšni meri in kako bo učitelj prenesel predpise iz državne, družbene ravni v razred, pa je odvisno od njega kot posameznika in njegovega načrtovanja pedagoškega procesa. (Uljens, 1997) V teoretičnem delu diplomskega dela bomo na kratko predstavili osnovnošolsko izobraževanje v Republiki Sloveniji. Sledi predstavitev dokumentov, ki učitelju v osnovni šoli služijo kot osnova za načrtovanje in organizacijo učnega procesa. Predstavili bomo tudi pomembne elemente, ki jih mora upoštevati pri načrtovanju in organizaciji pouka likovne vzgoje. Poleg pouka likovne vzgoje v Republiki Sloveniji bomo na kratko predstavili tudi pouk likovne vzgoje v sosednjih državah (Avstrija, Hrvaška, Italija Madžarska). V empiričnem delu smo skušali ugotoviti, kako razredni učitelji v Sloveniji načrtujejo in organizirajo pouk likovne vzgoje, kakšen je njihov odnos do načrtovanja, s katerimi težavami se pri tem soočajo in ali prihaja do razlik med učitelji glede na njihove delovne izkušnje. Predstavili bomo odgovore sodelujočih anketirancev in rezultate raziskave. Z raziskavo smo ugotovili, da učitelji upoštevajo didaktična načela o načrtovanju učnega procesa likovne vzgoje, da so pri tem ustvarjalni in da jim največ težav predstavlja pomanjkanje tako finančnih kot učnih sredstev in časa ter strokovnega znanja na določenih likovnih področjih. Večjih odstopanj v odgovorih učiteljev glede na delovne izkušnje v okviru raziskave nismo prepoznali.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: likovna vzgoja, načrtovanje, organizacija, učni proces, osnovnošolsko izobraževanje, razredna stopnja
    Število strani: 104
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tonka TacolMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8909385)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 231
    Datum vnosa: 04 Okt 2011 12:05
    Zadnja sprememba: 17 Okt 2011 19:19
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/231

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa