[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Odnos učiteljev osnovnih šol do pouka naravoslovja

Janja Božič (2014) Odnos učiteljev osnovnih šol do pouka naravoslovja. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (551Kb)

    Povzetek

    Odnos učitelja do pouka naravoslovja je pomemben dejavnik v procesu poučevanja učitelja in šolanja učenca. Izvor ima namreč v osebnostnih strukturah učitelja, ki se oblikujejo od rojstva dalje s pomočjo izkušenj na eni in izobrazbe na drugi strani. Učitelj pomembno vpliva na oblikovanje učenčeve osebnosti, njegovih prepričanj in stališč do različnih predmetov. Poleg staršev, sorojencev in sovrstnikov je pomemben vzor otroku, kar je razvidno iz različnih raziskav, iz katerih sem izhajala v teoretičnem delu diplomskega dela. Zato je pomembno, da kognitivno obvlada vsa področja, ki jih poučuje ter jih učencem predaja prek zanimivih, pestrih in razumljivih učnih ur. Ker učenci opazijo več, kot se učitelji včasih zavedajo, je nujno, da učitelj svoja šibka področja poskuša prekriti oziroma nadomestiti z dobro organizacijsko pripravo na pouk. V diplomskem delu sem želela predvsem ugotoviti, kakšen odnos prevladuje med učitelji na razredni stopnji, kako ta odnos vpliva na njihove učence, ali lahko učitelj z negativnim odnosom do naravoslovja tega prekrije z dobro pripravo na pouk, kako potek pouka vpliva na učence in njihov odnos do predmeta in drugo. To sem preverila z intervjuji učiteljev in njihovih učencev v različnih razredih osnovne šole ter prišla do zanimivih in uporabnih ugotovitev.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: učitelji, učenci, odnos učiteljev do pouka naravoslovja, odnos učencev do pouka naravoslovja, dejavniki, ki oblikujejo odnos do predmeta
    Število strani: 53
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Iztok DevetakMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10126665)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2307
    Datum vnosa: 18 Avg 2014 12:03
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 13:56
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2307

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa