[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Spodbujanje razumevanja in uporabe merskih enot pri četrtošolcih

Ajda Šimonka (2014) Spodbujanje razumevanja in uporabe merskih enot pri četrtošolcih. Diplomsko delo.

[img] PDF
Download (2189Kb)

    Povzetek

    Z merskimi enotami se srečujemo skozi celo življenje na različnih področjih. Najprej se z njimi seznanimo v šoli, potem jih začnemo uporabljati v vsakdanjem življenju, veliko ljudem pa so v pomoč tudi pri njihovem poklicu. Namen diplomskega dela je bilo tako učencem kot učiteljem približati vsebine iz merjenja. Želela sem jim podati nekatere nove poglede in razumevanja vsebin s področja pretvarjanja in uporabe merskih enot v šoli ter v vsakdanjem življenju. Hkrati je bil cilj, da s pomočjo učnega pristopa in didaktičnih iger izboljšam ter utrdim učenčevo znanje o pretvarjanju merskih enot. Raziskava je potekala v treh korakih. Za preverjanje predznanja je bil uporabljen prvi preizkus znanja. Na osnovi rezultatov sem oblikovala učni pristop za utrjevanje znanja, ki je temeljil na didaktičnih igrah. V tretjem delu pa so učenci reševali drugi preizkus znanja, s katerim sem ugotavljala napredek. V raziskavo je bilo vključenih 23 učencev 4. razreda iz osnovne šole Škofljica. Analiza preizkusov znanja ter učnega pristopa je pokazala, da imajo učenci največ težav s pretvarjanjem merskih enot za maso in čas. Najbolje pa rešujejo naloge z denarnimi enotami. Po izvedenem učnem pristopu je večina učencev napredovala v znanju o merskih enotah. Največje pozitivne razlike so se pokazale pri reševanju nalog z merskimi enotami za maso in čas, izboljšali pa so tudi svoje znanje iz prostorninskih in denarnih merskih enot.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: merjenje, merske enote, pretvarjanje merskih enot, didaktične igre, uporaba merskih enot v vsakdanjem življenju
    Število strani: 49
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tatjana Hodnik ČadežMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10131017)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2304
    Datum vnosa: 23 Jul 2014 08:41
    Zadnja sprememba: 23 Jul 2014 08:41
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2304

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa