[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Informacijsko-komunikacijska tehnologija pri gospodinjstvu

Jana Beronja (2014) Informacijsko-komunikacijska tehnologija pri gospodinjstvu. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2072Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu je opredeljena informacijsko-komunikacijska tehnologija, njeno vključevanje v vzgojno-izobraževalne procese, predstavljena je zakonodaja na področju vključevanja informacijsko-komunikacijske tehnologije v proces poučevanja ter vpliv napredka informacijsko-komunikacijske tehnologije na uporabo le-te pri pouku. Sledi kratek zgodovinski pregled uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije v vzgojno-izobraževalnih procesih. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave, ki sem jo izvedla na osnovni šoli z učenci šestega razreda, pri pouku gospodinjstva. Pedagoški eksperiment je trajal štirinajst dni, učence sem razdelila v dve skupini – kontrolno in eksperimentalno. V kontrolni skupini so učenci učno snov pri predmetu gospodinjstvo ponovili s pomočjo delovnega lista, v eksperimentalni pa so reševali kviz, ki je bil dostopen na spletu. Želela sem ugotoviti, kaj menijo učenci o uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku, ter ali se jim zdi pouk bolj zanimiv, če jo vključimo v proces poučevanja. Skušala sem tudi ugotoviti, ali si bodo učenci, ki bodo za ponovitev snovi pri gospodinjstvu uporabili informacijsko-komunikacijsko tehnologijo, obravnavano snov bolje zapomnili. Ugotovila sem, da učenci, ki ponovijo učno snov pri predmetu gospodinjstvo z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije, dosežejo boljši rezultat pri preverjanju znanja, snov si tudi bolje zapomnijo. Pri vključevanju informacijsko-komunikacijske tehnologije v pouk gospodinjstva se je potrebno zavedati, da si učenci želijo pogosteje uporabljati informacijsko-komunikacijsko tehnologijo ter da se jim zdi delo z računalnikom pri pouku gospodinjstva bolj zanimivo od frontalne oblike dela. Zato je vključevanje informacijsko-komunikacijske tehnologije v pouk gospodinjstva smiselno.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: izobraževanje, informacijsko-komunikacijska tehnologija, spletni kviz, gospodinjstvo
    Število strani: 75
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Verena KochMentor
    asist. dr. Francka Lovšin KozinaSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10131529)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2301
    Datum vnosa: 23 Jul 2014 08:26
    Zadnja sprememba: 13 Nov 2015 11:22
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2301

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa