[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vodeno aktivno učenje naravoslovja (VAUN) v petem razredu osnovne šole

Urša Kajzer (2014) Vodeno aktivno učenje naravoslovja (VAUN) v petem razredu osnovne šole. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1108Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu sem obravnavala vodeno aktivno učenje naravoslovja pri učencih petega razreda osnovne šole. Teoretični del predstavlja kognitivno teorijo in razvojne stopnje, opredeli pojem aktivnega učenja, ter prednosti skupinskega učnega dela. Podrobno sta predstavljena modela učenja Process oriented guided inquiry learning (POGIL) in vodeno aktivno učenje kemije (VAUK), iz katerih izvira vodeno aktivno učenje naravoslovja (VAUN). Za boljše povezovanje rezultatov empiričnega dela, ki sem ga izvedla na temo toplota in temperatura, je v delu navedenih več tujih raziskav o učenčevem razumevanju pojmov toplota in temperatura. Da bi ugotovila primernost učne strategije in uspešnost učencev pri učenju z VAUN pristopom, sem izvedla učno enoto v dveh petih razredih. Primerjala sem rešitve preverjanja predznanja in preverjanja znanja ter analizirala delovne liste. Za analizo uspešnosti preizkusa sem uporabila Wilcoxonov test, ki je pokazal, da je razlika v skupnem rezultatu na preverjanju predznanja in preverjanju znanja statistično značilna. Proces učenja z uporabo VAUN učne strategije sem zasledovala z opazovalnimi listi, svoj pogled na tovrstno učenje pri naravoslovju je podala učiteljica. V zadnjem delu diplomske naloge so predstavljene povezave med mojimi rezultati in rezultati prejšnjih raziskav. Podanih je tudi nekaj smernic za izboljšavo VAUN in nasveti za izdelavo in uporabo kvalitetnih VAUN učnih enot.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: vodeno aktivno učenje naravoslovja (VAUN), vodeno aktivno učenje kemije (VAUK), POGIL, kognitivna teorija, toplota in temperatura, skupinsko učenje
    Število strani: 52
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Iztok DevetakMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10130761)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2295
    Datum vnosa: 23 Jul 2014 07:43
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 13:55
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2295

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa