Manca Kladnik (2014) Poučevanje angleščine na zgodnji stopnji po metodi Helen Doron. Diplomsko delo.
![]()
| PDF Download (2719Kb) |
Povzetek
Pojem večjezičnost ima na pragu 21. stoletja vse večjo vlogo; na ravni sveta, Evrope, Evropske unije, Slovenije, posameznika. Posledično nastaja tudi vedno več jezikovnih šol. V diplomskem delu je podrobno opisana metoda za učenje angleščine Helen Doron Early English z lastnimi jezikovnimi centri za učenje angleščine. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in empirični del. V prvem delu teoretičnega dela je na splošno opisano poučevanje tujih jezikov na zgodnji stopnji. Opisane so večjezičnost kot pojem in različne definicije večjezičnosti. Nato so predstavljeni cilji evropske jezikovne politike in aktualno stanje v Sloveniji. V drugem delu teoretičnega dela je podrobneje opisano zgodnje učenje tujega jezika. Povzete so različne raziskave o najprimernejšem začetku za učenje tujega jezika. V tem delu so opisane tudi metode in strategije za poučevanje angleščine, ki se uporabljajo v javnem šolstvu ter v raznih jezikovnih šolah. Drugi del teoretičnega dela je v celoti posvečen metodi Helen Doron Early English. Najprej je opisana življenjska pot ustanoviteljice metode, Helen Doron. Podrobneje so opisani najpomembnejši vplivi na razvoj metodologije; metoda Glenna Domana, hipoteza Sapirja in Whorfa ter najpomembnejša, tj. Suzukijeva metoda. Opisano je tudi, kako Helen Doron razloži razumevanje svoje metodologije in kako deluje usvajanje jezika, predstavljene pa so tudi prednosti večjezičnosti. Zadnji del teoretičnega dela je posvečen jezikovnim centrom Helen Doron Early English, torej opisu tečajev, usposabljanju učiteljev, delu s starši … V empiričnem delu je opisana kvalitativna raziskava (študija primera), ki je bila opravljena v ljubljanskem centru Helen Doron Early English. Najprej sta razložena potek raziskave in opis posamezne tehnike raziskovanja z raziskovalnimi vprašanji. Sledi kvalitativna analiza posameznih tehnik raziskovanja z opisi in slikami za lažjo predstavo. Na koncu pa je tudi združena analiza več tehnik za razlago pomembnejših raziskovalnih vprašanj o metodi Helen Doron Early English.
Tip vnosa: | Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo) | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ključne besede: | večjezičnost, zgodnje poučevanje angleščine, kritično obdobje, metode in strategije za poučevanje angleščine, metoda Helen Doron Early English, metoda Glenna Domana, Suzukijeva metoda | |||||||||
Število strani: | 115 | |||||||||
Jezik vsebine: | Slovenščina | |||||||||
Mentor / Somentorji: |
| |||||||||
Povezava na COBISS: | http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10129481) | |||||||||
Ustanova: | Univerza v Ljubljani | |||||||||
Fakulteta: | Pedagoška fakulteta | |||||||||
ID vnosa: | 2290 | |||||||||
Datum vnosa: | 23 Jul 2014 07:20 | |||||||||
Zadnja sprememba: | 13 Nov 2015 15:19 | |||||||||
URI: | http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2290 |
Akcije (potrebna je prijava)
Pregled vnosa |