[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Otroci spoznavajo Irsko - mednarodni projekt Comenius

Vesna Košir Pevec (2014) Otroci spoznavajo Irsko - mednarodni projekt Comenius. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (800Kb)

    Povzetek

    V svoji diplomski nalogi sem izhajala iz dejstva, da je aktivno učenje najboljše izhodišče za popoln razvoj otrok. V teoretičnem delu naloge sem podrobneje opisala temeljna načela High/Scop kurikula, prikazala nekaj slabosti transmisijskega učenja. V nadaljevanju sem se posvetila prednostim projektnega dela z otroki in temu, kakšne spretnosti si pridobijo otroci s takim načinom dela. V zaključku teoretičnega dela diplomske naloge sem namenila pozornost raziskovalnemu delu in dejstvu, da mora biti raziskovanje spodbujano in zaželeno; pri raziskovanju pa mora odrasel, ki vodi potek raziskovanja, vedno upoštevati določena pravila. »Raziskovanje kot proces je še najbolj podobno potovanju, na katerem v začetku še ne vemo, kam in kako bomo potovali, kaj vse bomo videli in slišali, kje bomo našli cilj« (Kobal, 1989: 7). Otroci se preko metode raziskovanja učijo, kako priti do pravih odgovorov na zastavljena vprašanja. Z uporabo takega pristopa so otroci spodbujeni k načrtovanju, iskanju rešitev, sodelovanju, zbiranju in urejanju informacij. V empiričnem delu je predstavljen projekt raziskovanja zaprtega tipa z naslovom Otroci spoznavajo Irsko mednarodni projekt Comenius. Z otroki smo iskali odgovore, ki so bili hkrati tudi glavni cilj diplomske naloge: omogočiti otrokom, da preko raziskovanja ugotovijo značilnosti Irske.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: vrtec, aktivno učenje, raziskovalno učenje, projektno delo, Irska
    Število strani: 51
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Nada TurnšekMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10128969)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2288
    Datum vnosa: 23 Jul 2014 07:11
    Zadnja sprememba: 23 Jul 2014 07:11
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2288

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa