[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Nova didaktična namizna igra pri pouku gospodinjstva

Urška Rušnjak (2014) Nova didaktična namizna igra pri pouku gospodinjstva. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (6Mb)

    Povzetek

    Diplomska naloga predstavlja novo didaktično namizno igro pri pouku gospodinjstva, ki je namenjena uporabi v modulu tekstila, natančneje, pri temi Nega in vzdrževanje tekstilnih izdelkov. V teoretičnem delu sem na podlagi študije domače in tuje literature predstavila osnovo, na kateri sem začela graditi svojo didaktično igro, to je poznavanje strukture pouka, motivacije, učenja in iger ter osnovno strokovno znanje o tekstilu, ki je potrebno za izvajanje igre. V empiričnem delu sta predstavljeni nova didaktična igra in raziskava, s katero sem želela preveriti njeno uporabnost. V raziskavo sem vključila tri osnovne šole; skupno 129 učencev petih razredov in 6 učiteljic. Rezultati so pokazali, da si učenci z uporabo nove didaktične igre bolje zapomnijo postopke vzdrževanja in si ustvarijo bolj trajno znanje kot pri navadnem pouku. Povečala sta se tudi njihov interes za učno temo in motivacija za delo. V pedagoškem delu se nahajajo moje priprave na učne ure, ki sem jih izvedla v okviru raziskave. Predstavila sem še, kako se nova didaktična igra sklada s sedmimi E načeli pouka gospodinjstva in mojo vizijo o njeni vključitvi v sam pouk. Nova didaktična igra se je izkazala kot zanimiva popestritev pouka gospodinjstva, učencem je pomagala k bolj uspešni zapomnitvi učne snovi, veseli pa je niso bili le učenci, ampak tudi učiteljice.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: didaktična igra, pouk, tekstil, nega, vzdrževanje, motivacija, učenje
    Število strani: 87
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Alenka Pavko ČudenMentor
    asist. dr. Francka Lovšin KozinaSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10107721)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta, Biotehniška fakulteta
    ID vnosa: 2284
    Datum vnosa: 14 Jul 2014 13:30
    Zadnja sprememba: 14 Jul 2014 13:30
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2284

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa