[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Spoznavanje naravoslovne teme s pomočjo plesa

Apolonija Papler (2014) Spoznavanje naravoslovne teme s pomočjo plesa. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (3431Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu sem raziskala, kako uspešno so otroci spoznali določeno temo preko povezovanja področij dejavnosti. Poudarek je bil na povezovanju naravoslovja in plesnega izražanja skozi igro. V teoretičnem delu sem obravnavala pomen otrokove igre v predšolskem obdobju, v kateri se prepletajo in povežejo vsa področja Kurikuluma, kar je za otrokov razvoj in učenje edino smiselno. Opredelila sem področje narave in umetnosti v Kurikulumu in se bolj podrobno posvetila plesu kot osrednji dejavnosti. Kaj je ples in kako ga doživlja otrok, kakšna razpoloženja izraža preko giba, sem se spraševala v poglavju Ples. Zanimal me je tudi gibalni in plesni razvoj predšolskega otroka, učenje otrok skozi gibanje, pridobivanje motoričnih spretnosti. Gib pa tudi spodbudi otrokov emocionalni, intelektualni in socialni razvoj. Pomemben dejavnik otrokovega razvoja in duševnega zdravja so izkušnje na področju naravoslovja. Naravoslovje je tisto področje, ki omogoča, da otrok odkriva in spoznava svet okoli sebe. Prav tako pa naravoslovne dejavnosti pozitivno vplivajo in oblikujejo otrokov odnos do narave. Ko ga povežemo s plesom, ki razvija otrokovo domišljijo ter predstavno in divergentno mišljenje, dobimo osnovne elemente za otrokov ustvarjali proces. Kratko sem predstavila pomembnost medpodročnega povezovanja, ki nam omogoča, da vsebine podajamo čim bolj celostno. V empiričnem delu sem predstavila petnajst različnih dejavnosti, ki smo jih izvedli z otroki v sklopu raziskave, ki je potekala štiri tedne. Pri vsaki dejavnosti je opisan potek dela in podana evalvacija. Raziskovala sem predvsem, kako uspešno so otroci preko povezovanja področij naravoslovja in plesa spoznali določeno temo. Zanimale so me tudi razlike med mestnimi otroci in otroci na periferiji, ki živijo blizu gozda, zato sem rezultate naše skupine primerjala s skupinama iz vrtca Storžek v Preddvoru in Taček iz Zgornjega Hotiča.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: igra, narava, umetnost, ples, medpodročno povezovanj
    Število strani: 73
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    pred. Vesna GeršakMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10108489)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2278
    Datum vnosa: 14 Jul 2014 13:26
    Zadnja sprememba: 14 Jul 2014 13:26
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2278

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa