[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Multimedijski didaktični pripomoček za samostojno učenje

Vesna Pačnik (2011) Multimedijski didaktični pripomoček za samostojno učenje. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (6Mb)

    Povzetek

    Diplomsko delo predstavlja multimedijski didaktični pripomoček za samostojno učenje na temo prebavila. Namenjen je učencem četrtih razredov, še posebej učencem s posebnimi potrebami. V teoretičnem delu so na kratko predstavljene zakonitosti in namen samostojnega učenja, skupine učencev s posebnimi potrebami in multimedija. Zbrani in predstavljeni so tudi napotki za izdelavo multimedijskih didaktičnih pripomočkov, s pomočjo katerih so se oblikovali kriteriji, ki so bili v pomoč pri izdelavi multimedijskega didaktičnega pripomočka in kasneje pri preverjanju le-tega. Pred pričetkom izdelave multimedijskega didaktičnega pripomočka je bilo potrebno preučiti učni načrt, izbrati ustrezen računalniški program, pripraviti podroben scenarij in shemi, ki prikazujeta povezave med diapozitivi v multimedijskem didaktičnem pripomočku. Z raziskavo se je preverjalo, v kolikšni meri so bili v multimedijski didaktični pripomoček vključeni zastavljeni kriteriji in ali je le-ta omogočil učinkovito učenje ter s tem napredek v znanju učencev. Poleg tega se je preverilo tudi, kako učenci rokujejo z multimedijskim didaktičnim pripomočkom. Rezultati raziskave so pokazali, da je multimedijski didaktični pripomoček izdelan po zastavljenih kriterijih in da je po njegovi uporabi pri učencih zaznati napredek v znanju. Rezultati opazovanja učencev pri delu z multimedijskim didaktičnim pripomočkom kažejo, da učenci znajo uporabljati pripomoček, vendar imajo težave pri navodilih ter z odpiranjem gumbov v pravilnem vrstnem redu. Zato potrebujejo pomoč učitelja, da jih usmeri, kar pa je v nasprotju z načeli samostojnega učenja. Tako bi bilo potrebno na tem področju zgoščenko nadgraditi oziroma izboljšati.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: multimedijski didaktični pripomoček, otroci s posebnimi potrebami, multimedija, samostojno učenje, prebavila, multimedijski didaktični pripomoček, otroci s posebnimi potrebami, multimedija, samostojno učenje, prebavila, multimedijski didaktični pripomoček, otroci s posebnimi potrebami, multimedija, samostojno učenje, prebavila
    Število strani: 101
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Darja Skribe DimecMentor
    asist. dr. Mojca Vrhovski MohoričSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8917833)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 226
    Datum vnosa: 04 Okt 2011 13:40
    Zadnja sprememba: 04 Okt 2011 13:40
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/226

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa