[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Kras2011 : izkušenjsko učenje kot ključ za razširjanje znanja o vrednotah kamna

Beatriz Tomšič Čerkez (2011) Kras2011 : izkušenjsko učenje kot ključ za razširjanje znanja o vrednotah kamna. AR : arhitektura, raziskave (3). str. 37-40. ISSN 1580-5573

[img]
Predogled
PDF
Download (410Kb)

    Povzetek

    Projekt KRAS2o11 je prvič prinesel kamnito vernakularno arhitekturo kot vsebino, ki je del naše arhitekturne dediščine med izobraževalne dejavnosti za študente godpodinjstva in biologije Pedagoške fakultete UL. Dejavnosti so potekale v avtentičnem okolju v okviru predmeta kultura bivalnega okolja. Ključni cilj je bil predstavitev arhitekture kot nosilke različnih družbeno kulturnih pomenov v večplastnem zgodovinskem okolju in času. Študenti so raziskovali povezave med arhitekturo kot okvir bivanja v specifičnem prostoru in dejavnosti vsakodnevnega življenja, ki so tesno povezane z značilnosti prostora. Da bi kulturno krajino ohranili v vsej njeni raznolikosti in prednostih, moramo poznati in razumeti vernakularno arhitekturo določenega področja in njene vrednosti v preteklem in sodobnem času. Pred izvedbo projekta smo izdelali načrt dela, ki je vseboval nekaj didaktično metodoloških iztočnic povezanih z izkušenjskim učenjem. Sledili smo shemi opazovanje, doživljanje, reflesija in preskušanje konceptov v določenih razmerah. S podoživljanjem in interpretiranjem izkušnje prostora z domačin materialom - kamen, smo študentom, bodočim učitelejm, skušali odpreti pot do kritičnega razmišljanja o odgovornem ravnanju z zgrajenim in naravnim okoljem.

    Tip vnosa: Članek
    Ključne besede: vernakularna arhitektura, Kras, kamen, kultura bivanja, izkušenjsko učenje
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://www.fa.uni-lj.si/filelib/9_ar/2011/2011-3/ar_2011_3_6cerkez.pdfDrugo nahajališče
    http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-UT51SFJLDrugo nahajališče
    http://cobiss6.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=9126217&fmt=11&lani=siDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za likovno pedagogiko > Katedra za didaktiko likovne vzgoje
    ID vnosa: 2255
    Datum vnosa: 09 Jul 2014 11:01
    Zadnja sprememba: 09 Jul 2014 11:01
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2255

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa