[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Parki, vrtovi in arboretumi kot plesna spodbuda

Jana Podlogar (2014) Parki, vrtovi in arboretumi kot plesna spodbuda. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (3814Kb)

    Povzetek

    Beseda ples ima zelo širok pomen. V osnovi si ga lahko razlagamo kot željo po gibanju, uživanju življenja (Koban Dobnik, 2005). Ples lahko, med drugim, označimo tudi kot svobodo. Pri plesu se namreč sprostimo ali pa iz sebe damo vso energijo. Mnogi ob plesu pozabijo na vsakdanje teževe. Lahko rečemo tudi, da je ples znak življenja. Otroci se včasih težko izrazijo z besedami, preko plesa pa lahko pokažejo svojo notranjost. Ni jim treba opisovati svojih občutkov; lahko jih pokažejo z gibi, s plesom. Za plesni razvoj moramo otroku omogočiti najrazličnejše spodbude (od materialnih pa vse do spodbud, kot so čutila – sluh, vonj, okus, tip, vid). Ob opazovanju in odkrivanju gibanja materiala otrok spoznava tudi svoje lastno gibanje. Vzpostavi se odnos med materialom in otrokom. Ples lahko vključimo v najrazličnejša področja (matematika, jezik, narava, gibanje itd.), pogosto pa se povezuje tudi z drugimi umetnostmi (arhitektura, glasba, film in televizija itd.). V teoretičnem delu (prvi del) sem med drugim predstavila nekaj osnov o plesu, kaj vse lahko uporabimo kot vzpodbudo za ples, kako lahko ples povežemo z drugimi področji in kako se ples povezuje tudi z drugimi umetnostmi. Drugi del (empirični del) je namenjen različnim dejavnostim, ki so otroke vodile k spodbujanju plesa in spoznavanju različnih vrtov, parkov in arboretumov.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: razumevanje plesa, plesne spodbude, povezovanje plesa z drugimi področji in umetnostmi
    Število strani: 67
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. Gordana SchmidtMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10099529)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2233
    Datum vnosa: 08 Jul 2014 07:28
    Zadnja sprememba: 08 Jul 2014 07:28
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2233

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa