[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Plesna dramatizacija: Živali pri babici Zimi

Darija Močnik (2014) Plesna dramatizacija: Živali pri babici Zimi. Diplomska naloga.

[img]
Predogled
PDF
Download (839Kb)

    Povzetek

    V diplomski nalogi sem predstavila način priprave in izvedbo plesne dramatizacije s pomočjo pravljice Živali pri babici Zimi. V vrtcu sem opazila, da jo pogosto spremljajo kostumi, scene in različni pripomočki. Otroci se tako težko sprostijo in gibalno izrazijo, zato sem pri svojem delu v ospredje postavila gibalno-plesno ustvarjanje in izražanje. V teoretičnem delu sta najprej opredeljena ples in gibanje. Predstavljen je pomen izražanja skozi plesno gibanje, poleg tega pa so našteti in opisani vidiki, na katere vplivamo s takim načinom gibanja. Znotraj ustvarjalnega gibanja je nekaj besed o improvizaciji in igrah z vlogami. Predstavljene so vrste gibalno-plesnih dejavnosti in plesna dramatizacija. Vzgojitelji moramo biti seznanjeni z vlogo, ki jo imamo v plesno-ustvarjalnem procesu, ter upoštevati načela in metode plesne vzgoje, ki so navedena proti koncu teoretičnega dela. V empiričnem delu so zajete dejavnosti, poteki dejavnosti in analize posameznih dni, ki sem jih izvajala v skupini predšolskih otrok, starih od treh do štirih let. Pri izražanju živali so se otroci zelo dobro vživeli v vloge. Vsak je na svoj način gibalno prikazal žival in njeno gibanje. Na njihovo večjo ustvarjalnost so vplivale dejavnosti, pri katerih smo spoznavali lastnosti živali in si ogledovali njihova gibanja v naravi. Vzgojitelji moramo biti tisti, ki jim omogočimo takšno gibanje, in jim dovoliti, da ustvarjajo, kakor želijo, da se lahko podajo v raziskovanje in iskanje vedno novih gibalnih rešitev. Skozi to gibanje lahko opazujemo otroka na drugačen način in poskušamo povzeti, kaj nam z gibanjem sporoča.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomska naloga)
    Ključne besede: ples, ustvarjalno gibanje, izražanje skozi plesno gibanje, plesna dramatizacija
    Število strani: 62
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. Gordana SchmidtMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10101577)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2222
    Datum vnosa: 03 Jul 2014 07:51
    Zadnja sprememba: 03 Jul 2014 07:51
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2222

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa