[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Odnos med ploskovno barvno kompozicijo in formatom v slikarstvu

Anja Habič (2014) Odnos med ploskovno barvno kompozicijo in formatom v slikarstvu. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (6Mb)

    Povzetek

    Diplomska naloga se ukvarja s problematiko barv, prebojem ortogonalnega formata zunaj pravokotnega okvira in njuno povezanostjo. Problematika je raziskana iz treh zornih kotov: likovnoteoretičnega, likovnopraktičnega in empiričnega pedagoškega dela. V prvem delu likovnoteoretičnega dela diplome je razloženo, kaj barva sploh je, kako jo vidimo, doživljamo in uporabljamo. Razložim, kaj je format in kakšna je notranja struktura ortogonalnega formata ter preboj le-tega zunaj pravokotnega okvira. Povem, kaj je kompozicija, in raziščem, kakšno vlogo ima lahko barva pri preboju kompozicije prek meja ortogonalnega formata. V drugem, likovnopraktičnem delu predstavim lastna dela, tehniko, v kateri sem ustvarjala, razvoj del in formalno likovno analizo. V tretjem delu na eni izmed likovnih nalog uprizorim, kako prilagoditi likovno nalogo različno starim učencem. Osvetlim različna pogleda na učence s posebnimi potrebami, kamor spadajo tako učenci z motnjami v razvoju kot tudi nadarjeni. Posebno pozornost namenim avtističnemu učencu in njegovi socializaciji v opazovani skupini ter nadarjeni predšolski deklici. Analiziram njun razvoj na področju barv, risbe, plastičnega oblikovanja in izbire motiva v obdobju treh let.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: barva, barvni kontrasti, barvna kompozicija, ortogonalni format, preboj ortogonalnega formata
    Število strani: 116
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Jurij SelanMentor
    viš. pred. dr. Uršula PodobnikSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10103625)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2219
    Datum vnosa: 03 Jul 2014 08:25
    Zadnja sprememba: 13 Nov 2015 15:53
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2219

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa