[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Ustvarjalnost pri poučevanju prve pomoči

Jitka Reissmannová in Dušan Krnel (2014) Ustvarjalnost pri poučevanju prve pomoči. Naravoslovna solnica, 18 (3). str. 12-13. ISSN 1318-9670

[img]
Predogled
PDF
Download (120Kb)

    Povzetek

    Prva pomoč predstavlja znanje in veščine za reševanje človeških življenj. Raziskave kažejo, da je znanje prve pomoči med prebivalstvom precej pod zaželenim nivojem (Reissmannova, 2010). Vzrok za to slabo pripravljenost in neučinkovitost je kakovost tečajev prve pomoči, ki jih organizirajo različne institucije. Da bi bilo poučevanje uspešnejše, je potrebno najprej izbrati pravi pristop in metodo poučevanja. Izkazalo se je, da je za učenje o prvi pomoči primerno izkustveno učenje in simuliranje različnih specifičnih okoliščin, kar zahteva iznajdljivost in ustvarjalnost učitelja ali inštruktorja.

    Tip vnosa: Članek
    Ključne besede: pouk, prva pomoč, ustvarjalnost
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://cobiss4.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=10103369&fmt=11&lani=siDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za biologijo, kemijo in gospodinjstvo > Katedra za biologijo in kemijo
    ID vnosa: 2218
    Datum vnosa: 03 Jul 2014 07:11
    Zadnja sprememba: 01 Okt 2014 00:07
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2218

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa